×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موانع تخلیه کشتی های حامل گندم در بندر شهید رجایی رفع شود

به گزارش تجارت جنوب انلاین به نقل از استانداری هرمزگان، ایرج حیدری در نشست کارگروه گندم، آرد و نان استان با تاکید بر سرعت بخشی در تخلیه کالاهای اساسی به ویژه گندم، اظهار داشت: سال گذشته تخلیه کشتی‌های حامل گندم در بندر شهید رجایی بعد از پیگیری‌های گسترده و مستمر در سطح ملی محقق شد.

وی ادامه داد: همانگونه که محصول گندم در بندر امام خوزستان و بندر چابهار با سرعت و بدون مشکل تخلیه می‌شوند این روند در بندرشهید رجایی نیز باید به سرعت اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان افزود: با توجه به اهمیت کالاهای اساسی به ویژه گندم در سبد زندگی مردم ایجاد خلل در روند تخلیه کشتی‌های حامل گندم در بندر شهید رجایی از دستگاه‌های اجرایی پذیرفته نیست و در صورت بروز مشکل باید پاسخگو باشند.

حیدری با اشاره به آغاز برداشت محصول استراتژیک گندم از مزارع استان هرمزگان تصریح کرد: گندم به عنوان یک محصول استراتژیک برای کشور از اهمیت به سزایی برخوردار می‌باشد، لذا با نظارت دقیق محصول برداشتی کشاورزان در استان ذخیره شود و از خروج آن جلوگیری شود.

وی خطاب به فرمانداران نیز گفت: بر روند برداشت محصول استراتژیک گندم در شهرستان‌ها نظارت کنید و محصول برداشتی کشاورزان به عامل‌های خرید اداره کل غله استان تحویل داده و از خروج غیر قانونی این محصول استراتژیک از استان جلوگیری شود.

حیدری در این باره توصیه کرد: برای جلوگیری از هرگونه خروج غیرقانونی گندم‌های برداشتی از مزارع استان از ظرفیت نیروی انتظامی استفاده شود.

برچسب ها :