×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
میزان تولید محصولات منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس ۱۵ درصد افزایش یافت

به گزارش تجارت جنوب انلاین،حسن خلج طهرانی افزود :میزان تولید محصولات منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سال ۱۳۹۸، نیز ۶ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۳۱۰ تن بوده است.
وی همچنین از افزایش ارزش صادرات محصولات در این منطقه عظیم اقتصادی نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: ارزش صادرات در سال ۱۳۹۹ نزدیک به یک میلیارد و ۲۹۶ میلیون دلار بود که در این بخش نیز شاهد افزایش ۷۰ میلیون دلاری بودیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس اظهارداشت این منطقه دارای مزایای متعدد اقتصادی برای تولیدکنندگان است و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تسهیل در امر تولید و صادرات توانستیم با وجود تمام فشارهای خارجی به‌تبع اعمال تحریم‌های ظالمانه، شاهد جهش در تولید و صادرات باشیم.
وی با اشاره به این‌که در سالجاری نیز تمام ارکان مدیریتی در راستای جذب سرمایه‌گذار جدید و بهبود زیرساخت‌های منطقه تمام تلاش خود را خواهند کرد، افزود: اهمیت منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس در بازتعریف تسهیلات کلان سرمایه‌گذاری بویژه در بخش زمین، انرژی و تعرفه‌های گمرکی است که با توسعه آن، ظرفیت سرمایه‌گذاری در داخل کشور بیش‌از پیش افزایش می‌یابد و وظیفه‌ی ما ایجاد بستر مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران است.
خلج طهرانی در پایان به وضعیت ویژه‌ی کشور در مواجهه با موج چهارم شیوع ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: از تمام همکاران که در شرایط خاص ایجاد شده به‌تبع شیوع این ویروس همچنان در حال کار جهادی هستند، قدردانی کرده و امیدوارم ماموریت سنگینی را که در ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای حرکت صحیح فرآیند تولید بر دوش داریم، به‌خوبی انجام دهیم.

برچسب ها :