×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم جدیت در احیای واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال در هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب انلاین  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان؛ ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با اشاره به نام گذاری سال جدید به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، عنوان کرد: نام گذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نشان دهنده اهمیت بخش تولید، برای عبور کشور از مشکلات است.

وی در همین خصوص افزود: سال ۱۴۰۰ مسئولیت دستگاه های اجرایی برای رفع موانع بخش تولید دو چندان است و این مهم با حساسیت ویژه دنبال می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با بیان اینکه رفع مشکلات واحدهای تولیدی در هرمزگان با قوت دنبال می شود، اظهار کرد: احیای واحد های تولیدی نیمه فعال و غیر فعال در هرمزگان با رفع موانع و پشتیبانی در سال جدید با جدیت از سوی دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر تسریع در اجرای طرح های تولیدی عنوان کرد: طرح های سرمایه گذاری و تولیدی که در شهرک های صنعتی امکان فعالیت ندارد در محدوده های خارج از شهرک ها زمینه فعالیت آنها مهیا شود.

وی اظهار کرد: حضور نماینده حوزه معاونت اقتصادی در کارگروه امور زیربنایی استان برای تسریع در امور مربوط به طرح های مربوط به سرمایه گذاری ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: از سرمایه گذاران واقعی و با برنامه از سوی دستگاه های اجرایی با رفع موانع به صورت ویژه حمایت شود.

برچسب ها :