×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام استاندار هرمزگان به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، دکتر فریدون همتی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ماندگارترین اقداماتی بود که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت.

نیروهای سپاه از همان بدو تاسیس تاکنون با رشادت، فداکاری و جانفشانی به مقابله با دشمنان پرداخته و بر دشمنان این مرز و بوم، غلبه نموده اند و همواره پاسدار و حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و مدافع آب و خاک ایران اسلامی بوده است.

در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که سپاهیان غیور و دلاور، عملیات های بزرگی را مدیریت و فرماندهی نموده و با تقدیم شهدا، جانبازان و آزادگان بسیاری، اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک این کشور جدا شود.

پس از دوران دفاع مقدس نیز سپاه با قوت راه خود را تداوم بخشیده و در عرصه‌های گوناگون موفقیت های چشمگیر و بزرگی را رقم زد و بسیاری از پیشرفت ها و توسعه کشور در سایه تلاش نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدست آمده است.

در استان هرمزگان، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت و همکاری خوبی در عرصه های مختلف جهت توسعه و همچنین تامین امنیت استان داشته اند و مجموعه استانداری حمایت و پشتیبانی از سپاه را همواره در اولویت قرار داده است.

اینجانب فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت ایران به ویژه نیروهای رشید و دلاور سپاه و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از رشادت و فداکاری و تلاش‌های یکایک این بزرگواران تشکر و قدردانی می نمایم.

برچسب ها :