×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نذورات ماه رمضان در قالب بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شود

به گزارش تجارت جنوب انلاین، « علی رئوفی » در گفتگویی خبری اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی آمار مبتلایان به ویروس جهش یافته کرونا و خطر شیوع ویروس خطرناک انگلیسی وهندی، از عموم مردم شریف استان درخواست می شود از هرگونه دور همی خانوادگی و دادن افطاری مستحبی جدا خودداری کنند.

وی در همین خصوص افزود: مومنان روزه داربا توجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق استان برای نجات جان خود و آسیب نرسیدن به همنوعان از برپایی سفره افطار پرهیز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرشان کرد: مومنان روزه دار با توجه به شرایط کرونایی نذورات ویژه ماه رمضان خود را در قالب بسته های معیشتی و مومنانه بین اقشار نیازمند و بی بضاعت جامعه توزیع کنند که با اجر و قرب بالایی همراه است.

جانشین رئیس ستاد کرونای استان هرمزگان، تصریح کرد: دور همی های خانوادگی، حضور در تجمعات ومجالس عروسی و عزا و رستوران ها که از مهم ترین عوامل انتشار گسترده ویروس کرونا در کشور و هرمزگان تبدیل شده است و باید از حضور در این مراسمات و مکان ها پرهیز کرد.

رئوفی گفت: مردم از حضور در فضاهای سربسته و شلوغ جدا پرهیز کنند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری که نقش بسزایی در کاهش ابتلا ویروس کرونا دارد را مورد اهتمام ویژه قرار دهند.

وی افزود: مردم از سفرهای درون استانی و رفت و آمد به روستاها نیز اجتناب کنند تا از وقوع روزهای سیاه کرونایی در هرمزگان پیشگیری شود و در این رابطه به هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی توجه کنند.

برچسب ها :