×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به نام خدا

همانطور که می دانیم از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم یاد می کنند، که به سرعت جایگاه خود را در سازمانها پیدا کرده و امروزه به جرأت می توان گفت که هیچ مؤسسه یا سازمان بزرگ جهانی را نمی توان یافت که بدون روابط عمومی پله های موفقیت را طی کند.

اطلاع یابی و اطلاع رسانی در دنیای مدرن امروزی یکی از فعالیت های مهم هر سازمان به شمار می رود.

روابط عمومی ها در سازمانهای صنعتی وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارند. دستیابی و ارائه دستاوردهای مجموعه ، از مهم ترین مقاصد و اهداف سازمانها  به شمار می رود که در دنیای کنونی این امر به عهده روابط عمومی گذاشته شده است . می توان گفت روابط عمومی فعالیتی است ممتد و مداوم و طرح ریزی شده  که از طریق آن، افراد و سازمانها می کوشند تا با رتباط بین مخاطبین و ذینفعان یک سازمان   تفاهم و پشتیبانی ذینفعان خود را بدست آورند.

روابط عمومی می تواند در ایجاد یک تصویر مثبت سازمانی در اذهان مخاطبان و افکار عمومی نقشی سازنده ایفا نماید. انعکاس موثر و به موقع اخبار و اقدامات ، شفافیت در انتقال پیامها و اخبار ، ایجاد یک ارتباط دو سویه بین مخاطبان و سازمان، استفاده از ابزارهای مناسب ارتباطی در سازمان، رصد اخبار و مطالب و فضای عمومی جامعه و پاسخگویی به مطالب  و موارد مرتبط بخشی از وظایف روابط عمومیها می باشد.

اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی سازمان ها و شرکت های صنعتی ، مخصوصا همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان خدا قوت عرض نموده و برای این عزیزان که همواره در مسیر اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منافع سازمان خود نقش آفرینی می کنند ، از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم.

عطاء معروفخانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

برچسب ها :