×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
پوشش بیمه ای 100درصدی بیماران تحت پوشش تأمین اجتماعی

به گزارش رتجارت جنوب انلاین، دکتر فریدون همتی پس از دیدار با مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، از آغاز عملیات احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در دو شهرستان خمیر و حاجی آباد در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: زمین مورد نیاز برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی شهر خمیر پیش از این مهیا شده بود و برای تأمین زمین درمانگاه تأمین اجتماعی حاجی آباد نیز از طریق اداره کل راه و شهرسازی اقدام لازم انجام خواهد شد.

دکتر همتی با اشاره به بازدید اخیر خود از شهرستان بندرلنگه و بیمارستان شهید محمدیها در این شهر، افزود: با توجه به بررسی انجام شده، مقرر شد پس از رفع برخی ایرادات توسط مدیریت بیمارستان، مجوز اعتبار سنجی برای این بیمارستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صادر شود که به محض دریافت مجوز ، سازمان تأمین اجتماعی نسبت به عقد قرارداد با این بیمارستان اقدام خواهد کرد.

استاندار هرمزگان، با اشاره به پوشش بیمه ای ۱۰۰درصدی بیماران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی گفت: هزینه درمان بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در شهرهای فاقد بیمارستان تامین اجتماعی، به طور کامل توسط تأمین اجتماعی پرداخت می شود و درمان بیماران در شهرهایی که این سازمان در آن شهرها بیمارستان ندارد، رایگان است.

همتی عنوان کرد: در شهرهایی که بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد، اگر فردی به بیمارستان دولتی مراجعه کند، باید نسبت به پرداخت ۱۰درصد فرانشیز اقدام کند و تنها افراد بالای ۶۵ سال، مشمول خدمات رایگان بیمه تامین اجتماعی می شوند.

وی همچنین گفت: خدمات بیمه ای ۱۰۰درصدی در قبال تعهدات پذیرفته شده سازمان خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان شهید محمدیها بندرلنگه یک بیمارستان نظامی است، با پیگیری انجام شده در نشست امروز مقرر شد پس از تصویب هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان مراجعه کننده به این بیمارستان نیز به مانند بیمارستان های دولتی، از پوشش ۱۰۰درصدی بیمه ای برخوردار شوند.

برچسب ها :