×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
توقیف چهار کانتینر حامل پارچه قاچاق در بندرعباس

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد:

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۴ دستگاه کانتینر حامل پارچه قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در عملیات پلیسی در شهرستان بندرعباس توقیف شد.

عباسعلی بهدانی فرد با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دریافتند، افرادی سودجو به‌صورت شبکه‌ای و سازمان‌یافته قصد خارج کردن تعداد ۴ کانتینر پارچه قاچاق از طریق مبادی رسمی را دارند بنابراین شناسایی و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

وی افزود: مأموران با اقدامات فنی و شگردهای پلیسی، ۴ دستگاه کانتینر حامل پارچه‌های قاچاق را در یکی از مبادی خروجی شهر بندرعباس شناسایی و آن‌ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی تکمیلی مشخص شد کانتینرهای مذکور حامل پارچه قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی می‌باشند.

بهدانی فرد با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه ۹ متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می‌زند، اظهار کرد: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رساند، محل‌های دپو قاچاق را شناسایی و به‌صورت ریشه‌ای این آسیب و معضل را برطرف کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo