×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشاور رئیس ستاد مرکزی سومین جشنواره ملی پویانمایی منصوب شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین :سید عباس فاطمی رییس ستاد مرکزی سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی ایران در حکم محمدباقر کشفی آورده است:

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در امور فرهنگی، رسانه ای و اجرایی و به منظور هر چه باشکوه تر برگزار شدن این رویداد مهم فرهنگی، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان مشاور رییس ستاد مرکزی درامور اجرایی سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی ایران منصوب می شوید.

انتظار می رود ستاد استانی جشنواره در برنامه ریزی های اجرایی استانی و اتخاذ تمهیدات و بسترسازی مناسب و بکارگیری روش ها و شیوه های کارشناسی و عالمانه در برگزاری جشنواره، از نظرات و مشورت های ارزشمند جنابعالی بهره مند شوند.

امید است با تکیه بر الطاف الهی، دستاوردهای این رویداد مهم فرهنگی زیر سایه قابلیت های رسانه ملی و استانی، باعث رونق گردشگری و معرفی توانمندی های استان هرمزگان گردد.

سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی ایران به میزبانی هرمزگان در مهرماه سال جاری برگزار می شود و در کنار برگزاری این جشنواره، اهداف متعددی از جمله کمک به توسعه گردشگری در استان در دستور کار قرار دارد.

تفاهم نامه برگزاری این رویداد فرهنگی، مردادماه ۹۸ با حضور استاندار هرمزگان و معاون امور استان های رسانه ملی به امضا رسیده بود.

برچسب ها :