×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتخابات شورای شهر بندرعباس به صورت الکترونیکی برگزار می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین :فریدون همتی عصردوشنبه در جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه‌ای دعوت افزود: در هرمزگان برای نخستین بار انتخابات به صورت الکترونیک انجام خواهدشد و این تجربه ی بسیار خوبی است که از این طریق بسیار آسان نتیجه تعیین و مشخص می‌شود.

وی بیان داشت: احراز هویت جهت رای گیری در انتخابات به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و پشتیبانی‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم می‌آید.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: انتخابات یکی از اموری است که دارای مزیت‌های فراوانی است و مردم مثل همیشه تلاش کرده‌اند تا با مجاهدت و پاسداری این اصل و اهمیت آن را با حضور در انتخابات بتوانند انقلابی دیگر را تداعی کنند.

همتی ادامه داد: ️هر ایرانی وظیفه دارد برای حفظ عزت و عظمت کشور در این انتخابات (سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای شهر و روستا) شرکت کنند تا از هر حربه ای که دشمن قصد دارد آرمان‌های انقلاب را کم رنگ کند، مصون بمانند.

وی یادآورشد: ️این کشور در مسیر هدایت‌گری در جامعه جهانی قدم برمی‌دارد و با تکیه بر توان‌های خود در تمام نقاط جهان تجلی پیشرفت‌های فراوانی برای کشور بوده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ابرازداشت: ️انتخابات یکی از ارزشمندترین ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و این حق را به مردم داده است تا آینده ی خود را تعیین کنند، بنابراین مردم به طور قطع بر اهمیت انتخابات واقف هستند و می‌دانند که میراثی است که از سوی شهیدان و رهروان انقلاب برایشان جاودان مانده است.

همتی اضافه کرد: ️وزارت کشور در راستای اهداف انتخابات دستور این فرآیند را از اواخر سال ۹۹ صادر کرد و ایجاد آمادگی و سازماندهی هیات‌های اجرایی و ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از جمله وظایف شورای اطلاع رسانی است که شاهد هستیم کاندیداها به همین زودی وارد کارزار تبلیغاتی خواهندشد.

وی گفت: ️داشتن امنیت، آرامش و سلامت انتخابات شعاری است که از سوی ناظران باید رعایت شود و بدون جانبداری امانت داری کنیم تا بتوانیم برای این رویداد باشکوه آماده شویم.

در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال حدود یک میلیون و ۱۸۹ هزار نفر در هرمزگان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد افراد ۸۰ هزار نفر رای اولی هستند.

برچسب ها :