×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور ١٠ هرمزگانی در هیات دولت

به گزارش تجارت جنوب انلاین , حسن مریدی عنوان کرد: مسئولان و سردمداران توسط مردم انتخاب خواهند شد و میدانیم که با حضور پر شور خود قاطعانه تکلیفشان را انجام خواهند داد و این فرصت بزرگی است که با همت بلند و بصیرت سرنوشت خود را انتخاب کنیم.

مریدی افزود: انتخاب فرد اصلح مهمترین اصل در انتخابات است، از همین رو توصیه می کنیم مردم از بین ۷ گزینه ی تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان فردی که اصلح تر است را انتخاب کنند تا بزرگترین معضل که مشکل معیشتی همه ی اقشار جامعه  است را حل و فصل کند.

وی خاطر نشان کرد: محسن رضایی در دوران جنگ حضور موثری داشتند و با کسب اجازه از امام خمینی (ره) فرماندهی سپاه را بر عهده گرفتند و با ایجاد وحدت بین سپاه و ارتش با مدیریت و هم فکری و استفاده از نیروهای کارآمد موفق شدند جنگ را به نحو احسن اداره کنند.

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی محسن رضایی اذعان کرد: این کاندیدای مردمی از همان زمان هم در پی رفع محرومیت زدایی بودند و موفق شدند سند چشم انداز ۱۴۰۰ را تنظیم کردند و به دنبال اهداف چشم انداز ۱۴۲۰ نیز هستند و قبل از کاندید شدن در مجمع تشخیص مصلحت نظام به مردم خدمت رسانی می کردند.

مریدی با اشاره به اینکه محسن رضایی کاندید ریاست جمهوری اعلام کرده است که تمام افراد اعم از اصلاح طلبان، اصول گرایان، اهل تسنن و تشیع در دولت آینده اگر با همدلی مردم انتخاب شوم، جا دارند گفت: درهیات دولت اقای رضایی قطعا ١٠ نفر از هرمزگانی ها فارغ از هر جناح و مذهب حضور خواهند داشت.

مریدی اضافه کرد :رضایی نام دولت خود را اقدام و تحول نام گذاری کرده است و می خواهد با توجه به ظرفیت های کشور تحولات بنیادی  را در عرصه وضعیت اداری و سیاسی کشور ایجاد کند و در نظر دارد با خدمات جدید تری تحول را در کشور محقق کند.

حسن مریدی در پایان گفت: مهم ترین نکته ای که مورد توجه کاندیدای دیگر هم قرار گرفت  بحث یارانه ی ۴۵۰ هزار تومانی بود که محسن رضایی وعده داده است از منابع یارانه های پنهانی تامین خواهد شد

حمایت از زنان و ایجاد اشتغال برای آنان، تحول مسکن و حل مشکلات اقتصادی از دیگر برنامه های این کاندید ریاست جمهوری است.

برچسب ها :