×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نظارت دو هزار و ٣٠٠ بازرس بر انتخابات هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب انلاین, محمد احمدی با اشاره به اینکه هیات بازرسی کنترل و نظارت بر تمامی فرآیندها را از آغاز دستور وزیر آغاز کرده گفت: برای هر شعبه اخذ رای یک بازرس از وزارت کشور حضور دارد تا لحظه ای که شمارش آرا به اتمام برسد.

احمدی افزود: مشارکت حداکثری نشانگر علاقمندی مردم به این نظام باشکوه است و می دانیم که مردم هرمزگان همانند همیشه به صورت حماسی حضور پر شوری خواهند داشت.

رییس هیات بازرسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان اذعان کرد: تعیین سرنوشت کشور و جامعه بسیار حساس است و در این میان دشمنان قسم خورده در انتظار عدم حضور مردم انقلابی هستند که با حضورشان می توانند توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

احمدی اضافه کرد: یکی از علل هایی که شور انتخابات را کم رنگ کرده است شرایط کرونایی حاکم در کشور است، و ما را بر آن واداشته است که نماینده بهداشت و هلال احمر را جهت رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی در شعبات رای گیری به کار خواهیم گرفت.

مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان عنوان کرد : بدیهی است هنگامی که مردم به حق و حقوق خود آشنا باشند قطعا در روز سرنوشت ساز ۲۸ خرداد در انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا حضور پیدا می کنند.

محمد احمدی گفت: انتظار ما از کاندیداها این است که برنامه هایشان را شفاف سازی کنند تا مردم بتوانند تحلیل کنند که با برنامه های توسعه ششم در کشور هم خوانی دارد یا خیر. کاندیدا اقتصاد و معیشت مردم را کارشناسی کنند و راهکارهای عملیاتی ارائه دهند تا مردم شاهد گشایش مشکلاتشان بر اساس ظرفیت های بی نظیر در کشور باشند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، رفع موانع تولید  از جمله خواسته های مردمی است که قطعا باید با برنامه ای مدون صادرات و نیازهای بین المللی که حق مسلم مردم است با رعایت همه ی خطوط قرمز اسلام و انقلاب مشکلات معیشتی مردم حل شود.

احمدی خاطر نشان کرد: یک هزار و ۵۵۶ شعبه اخذ رای در استان وجود دارد که هیات های اجرایی این شعبات را مشخص می کنند و وظیفه ی ما این است که طبق دستورالعمل های وزارت کشور برای هر شعبه یک بازرس، برای هر ۱۵ شعبه به صورت میانگین یک سر بازرس و برای هر ۱۰۰ شعبه یک بازرس ویژه آماده ی نظارت بر فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا هستند.

مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان و رییس هیات بازرسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در پایان گفت: نظارت بر انتخابات امسال قطعا قوی و چابک تر از ادوار گذشته برگزار خواهد بود و فرآیند های انتخابات گام به گام نظارت خواهد شد و تک تک بخش ها و حوزه ها با آیین نامه های اجرایی مدیریت خواهد شد.

گفتنی است مردم می توانند شکایات و تخلفات انتخاباتی را از طریق سامانه سامد(111) و کد دستوری #3122*6655*ثبت کنند.

برچسب ها :