×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نام نویسی 39 کاندید شورای‌ شهر در میناب

به گزارش تجارت جنوب انلاین،فرماندار ویژه شهرستان میناب در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت عنوان کرد:مردم میناب و مسئولان آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات دارند، شهروندان میناب همیشه پای صندوق های رای حضور پر شوری داشته اند.

مجید سلحشور افزود:میناب 260 هزارنفر جمعیت دارد و 254 شعبه رای داریم، هفت هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات هستند، 221 حوزه انتخابی روستایی در این شهرستان وجود دارد. پنج هزار و 372 نفررای اولی داریم و تعداد 327 صندوق انتخابات شورای شهر وجود دارد.

معاون استاندار هرمزگان اضافه کرد: مجموعا 39 نفر کاندید شورای شهر در شهرستان میناب و 1400 نفر در نقاط روستایی به عنوان کاندید نام نویسی کرده اند، می توان گفت امسال حدود 2 درصد کاهش در نام نویسی ها صورت گرفته است.

وی اذعان کرد: امروز یکی از مهمترین وظیفه ما دعوت مردم به انتخابات است که کشور در شرایط فعلی نیاز به این مشارکت حداکثری دارد، مردم شریف میناب نیز به این امر واقف هستند و شاهد این حضور خواهیم بود.

سلحشور ادامه داد: مردم این اراده را دارند که در سرنوشت سیاسی کشور سهیم باشند و مردم میناب با حضورشان در این رویداد سیاسی ارادت شان را به انقلاب و نظام اثبات خواهند کرد، همکاری ها میان ارگان های برگزار کننده در شهرستان میناب بسیار مطلوب است و این مسئله برگ برنده میناب در برگزاری انتخابات است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:دولت اقدامات خوبی انجام داد، امیدواریم دولت آینده دولت قدرتمندی باشد تا قدم های خوبی در بخش های اقتصادی و معیشتی مردم برداشته شود، امید داریم با انتخابات پیش رو دولتی منسجم و قوی بر سرکار آید.

مجید سلحشور عنوان کرد: خواهش بنده از تمامی کاندیدایی که به شورای شهر و روستا راه پیدا می کنند این است که وظایف خود را به خوبی بشناسند،یک بار شرح وظایف خود را مطالعه کنند، ظرفیت ها را بشناسند و در پی استفاده از آن ها باشند، در میناب چالش های زیادی وجود دارد اولین گام شناخت مسئله است تا بتوان مشکلات مردم را مرتفع کرد.

سلحشور خاطر نشان کرد: شهر میناب قریب به 80 هزار نفر جمعیت دارد، نزدیک به 40 درصد بافت این شهر فرسوده است که نیاز است همه دستگاه ها از جمله شهرداری و شورای شهر و راه و شهرسازی همکاری کنند تا این مشکلات مرتفع شود.

وی افزود:در شهرستان میناب تعداد روستاها زیاد است و روستاهایی وجود دارند که صعب العبور هستند که نیاز است وزارت خانه ها برای مرتفع سازی این مشکلات همکاری کنند.

معاون استاندار هرمزگان عنوان کرد:چالش آب یکی از دغدغه های اصلی میناب است، البته اقدامات خوبی در این باره انجام گرفته است اما همچنان جای کار وجود دارد. بخش های زیادی از روستاها منابع آبی خود را از دست داده اند، در 16 روستا آبرسانی سیار انجام می شود که ترس آن می رود که با شروع تابستان بر تعداد این روستاها افزوده شود. از آبفای استان خواهش دارم به این مقوله ورود کند و توجه ویژه داشته باشد.

فرماندار میناب گفت:به اندازه کافی در شعب رای گیری لوازم بهداشتی قرار می دهیم و ناظر بهداشتی نیز برای اولین بار مستقر می شود تا بر رعایت ضوابط بهداشتی نظارت کند.

وی افزود: متواضعانه از شهروندان میناب خواهش میکنم نکات بهداشتی را رعایت کنند و به پروتکل ها پایبند باشند، دورهمی ها و مراسمات را به بعدها واگذار کنند.

سلحشور بیان کرد:در شهرستان میناب اگرجایی پروتکلی رعایت نشود وظیفه ماست که قطعا برخورد کنیم در هر مکانی باشد مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی در پیان گفت:در حوزه های اجرایی قوانین و ضوابط انتخابات را به کاندیدها ابلاغ کرده ایم و از ان ها تقاضا داریم که به این قوانین پایبند باشند هدف ما این است از همین ابتدا کاندیدها نشان دهند که به قوانین پایبند هستند.بیشتر تخلفات انتخاباتی در راستای شروع زود هنگام تبلیغات بوده است.

برچسب ها :