×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عدم ثبات بازار و قیمت ها بزرگترین مشکل کشور

به گزارش تجارت جنوب انلاین ,حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر میرزایی رییس ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در استان هرمزگان، در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت، عنوان کرد: یکی از مهم ترین جریاناتی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، جمهوریت و اسلام است، زمانی که از این دو مقوله صحبت می شود باید نمود عینی آن را در کشور مشاهده کنیم، جمهوریت با حضور مردم در انتخابات نمود پیدا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین میرزایی افزود: کمتر در دنیا پیدا می شود کشوری که بطور میانگین در سال یک انتخابات برگزار شود اما در کشور ما این مسئله رخ می دهد و این جمهوری بودن در کشور را محقق کرده است.

وی ادامه داد: مسئله اصلی این است که این جمهوری بودن به رای مردم چقدر توانسته است در جامعه حضور داشته باشد به بیان دیگر تا چه اندازه رای مردم توانسته است در رخداد های مهم نقش داشته باشد. 

رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در هرمزگان گفت: برخی از مهندسی انتخابات حرف می زنند اگر اینگونه بود باید از این اشخاص پرسید در تمام ادواری که رییس جمهور انتخاب شده ایا همه این اشخاص در راستای سلایق حاکمیت بوده اند.

میرزایی خاطر نشان کرد: شاهد این هستیم که برخی در زمانی که در مسند قدرت هستند از حاکمیت نقد جدی دارند، این امر به این معنی است که مهندسی در انتخابات کشور معنایی نداشته و وجود ندارد.عده ای گلایه دارند و می گویند رای نمی دهیم باید گفت اگر رای ندهیم پس به دنبال تغییر نیستیم.

برچسب ها :