×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برای آینده شهرم طرح و برنامه دارم/ایجاد امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب انلاین، میثم انصاری کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت گفت: در شهرداری و شورای شهر نیاز داریم به امکان بررسی طرح های دریا محور،متاسفانه سهمی از دریا برای خود قائل نیستیم، بطور مثال می توانیم حمل ونقل دریایی در سطح شهر داشته باشیم و به طرح های زیبا سازی سواحل و ایجاد مکان های گردشگری بیشتر پرداخته شود.

انصاری افزود: در خصوص فاضلاب که یکی از دغدغه های اصلی شهر است، بررسی و مشاوره از طریق متخصیص صورت گیرد، نمی گوییم شهرداری وظیفه جمع آوری پساب را بر عهده دارد ولی می تواند برنامه ریزی کرده و با همکاری سایر ادارات رسیدگی کند.

وی ادامه داد: من شعاری برای انتخابات ندارم بلکه برای آینده شهرم طرح و برنامه دارم، یک برنامه 4-5 ساله باید تدوین شده و طبق آن پیش خواهم رفت.

میثم انصاری خاطر نشان کرد: ما نیاز داریم بخشی از بخش نامه های اداری که قانون نیز اجازه این کار را به ما داده است اصلاح شود چرا که با تحقق این مسئله امورات مردم زودتر پیش می رود.

انصاری با اشاره به توسعه غیر متوازن محلات بندرعباس عنوان کرد: توسعه باید به صورت متوازن پیش رود، در شهر نقاطی وجود دارد که تجمع امکانات است و بخش دیگر محروم مانده.

وی اذعان کرد: باید امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر ایجاد شود تا شهروندان رغبت به سرمایه گذاری در بندرعباس داشته باشند.

میثم انصاری در پایان گفت: سعی می کنم اگر به شورای شهر راه پیدا کنم این ارگان و شهرداری را نسبت به شهروندان پاسخگو کنم و درب‌های شورا همیشه به روی شهروندان باز باشد.

برچسب ها :