×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
چراغ فستیوال های بندرعباس رو به خاموشی

به گزارش تجارت جنوب انلاین،حسام الدین انصاریان کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت گفت: زیرساخت های فرهنگی که باید در یک کلان شهر وجود داشته باشد متاسفانه در بندرعباس نیست.

انصاریان خاطرنشان کرد: با این دیدگاه وارد عرصه شدم که تا زمانی که تفکر و نگاه راه تغییر ندهیم هیچ تغییری اتفاق نخواهد افتاد و اقداماتی که انجام می شود تنها ظاهر شیکی خواهند داشت.

وی افزود :یک چشم انداز و سند جامع در زمینه فرهنگ و هنر وجود ندارد، این مسئله در همه حوزه ها وجود دارد، بطور کلی یک سند جامع برای توسعه بندرعباس وجود ندارد.

حسام الدین انصاریان ادامه داد: اولویت اولم بعد از راه یابی به شورای شهر برنامه ای را ترتیب داده ام که اگر رای بیاورم از هفته دیگر شاهد تغییرات در سیستم خواهید بود،  در حوزه های مختلف چشم انداز مشخص شده است، برای تحقق این امر مشاورینی در نظر گرفته ام.

انصاریان در پایان گفت: کشورها و شهرهای بزرگ جهان با برگزاری فیستیوال های هنری و فرهنگی خود را مطرح کرده اند اما در بندرعباس این اتفاق نیفتاد و چراغ فستیوال هایی هم که برگزار می شد رو به خاموشی رفت.

برچسب ها :