×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
مشارکت پر رنگ و تعیین کننده اهل سنت در انتخابات

نجمه شمس الدینی ،تجارت جنوب آنلاین ،مدیر مدرسه دینی سلطان العلما اهل سنت بندرلنگه و عضو هئیت فتوای اهل سنت جنوب، در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: به عنوان احدی از احاد جامعه سعی می کنم دین خود را به نظام ملت و کشور ادا کنم.

شیخ محمد علی امینی افزود: یکی از مصادیق توصیه به حق همانطور که رهبر فرزانه انقلاب به آن اشاره کرده اند، استفاده از حقوقی است که قانون اساسی به تک تک ملت عطا کرده است.

سلطان العلما اهل سنت بندرلنگه ادامه داد: یکی از این حقوق استفاده از حق انتخاب است، همه ما می توانیم و باید از این حق برای آبادانی کشور و منطقه زندگی خود استفاده کنیم و اگر از این حق قانونی استفاده نکنیم قطعا پشیمان خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان از نظر وفاق و همدلی میان اهل سنت و تشیع نمونه است ما در مناسبت هایی مثل انتخابات می بینیم که اهل سنت و تشیع در یک ائتلاف و پارلمان و ستاد بایکدیگر همکاری می کنند.

شیخ امینی اذعان کرد:انتخابات علاوه بر اینکه تجلی جمهوریت نظام است، نماد همدلی و وحدت میان اهل سنت و تشیع است، دشمنان با دیدن این اتحاد دچار یاس و نا امیدی می شوند.

عضو هئیت فتوای اهل سنت جنوب بیان کرد: این از نعمت های خداوند متعال است که با شرکت در انتخابات علاوه انتخاب آینده کشور، همدلی و وحدت خود را نشان دهیم.

شیخ امینی با بیان اینکه اهل سنت در همه انتخابات ها دوشادوش برادران تشیع نقش پررنگ و موثری را ایفا کردندگفت: در این انتخابات نیز قطعا اهل سنت مشارکت پر رنگ و تعیین کننده ای خواهند داشت.

وی ادامه داد: اگر رییس جمهور با رای بالای مردم انتخاب شود قطعا برای کار کردن انگیزه بیشتری خواهد داشت و خود را متعهد تر خواهد دانست.

شیخ محمد علی امینی در پایان عنوان کرد: اهل سنت و تشیع در رشد و پیشرفت کشور هیچ اختلاف نظری ندارند و تحت تاثیر مغرضانی که قهر با صندوق های رای را تبلیغ می کنند قرار نخواهند گرفت چرا که اگر با صندوق های رای قهر کننند بازنده قهرکنندگان خواهند بود.

برچسب ها :