×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
بیانیه مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در آستانه انتخابات 28 خرداد

امروز در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تعیین سرنوشت کشور عزیزمان ایران قرار داریم. در دهه ی چهارم انقلاب اسلامی مردم آگاه و فهیم ملت ایران به خوبی دریافته اند که بهترین و موثرترین ابزار مشارکت و تعیین سرنوشتشان، شرکت در انتخابات است .

مردم ما می دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند. با توجه به جایگاه بسیار مهم و حیاتی ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا ، هر رای رقم زننده ی مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است  و این مهم در جریان گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در‌ دستان ماست ؛ پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم. با اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی، با علم به اینکه نا امیدی از صندوق رای هرگز استقلال و پیشرفت کشور را تامین و تضمین نخواهد کرد و با تأسی از منویات مقام عظمی ولایت که بر اصل مشارکت حداکثری تاکید داشته و دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدار، شرکت در انتخابات را نه یک حق بلکه تکلیفی برای اعتلای کشور می داند ، در این شرایط لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز مردم و ایران عزیز و ادامه راه روشن شهیدان انقلاب، دراین میدان سرنوشت ساز قوی تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه نقشه های شوم دشمن بکشند

در همین راستا از همه کارکنان شرکت فولاد هرمزگان و خانواده های معزز آنان دعوت می نمایم تا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ضمن حضور در پای صندوق های رای و انتخاب نامزدهای مورد نظر خود، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات برسانند.

عطاء معروفخانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

برچسب ها :