×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دعوت استاندار هرمزگان از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و ثبت حماسه‌ای باشکوه در ۲۸ خرداد 1400

دکتر فریدون همتی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری انتخابات از برکات بسیار مهم انقلاب اسلامی ایران است و انتخاب مسئولان کشور با رای مردم، یک دستاورد بسیار ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ملت ایران محسوب می‌شود.

ملت ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همواره حضوری با شکوه در انتخابات داشته‌اند و انتخابات یک جشن بزرگ ملی برای مردم ایران است.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، همواره تامین کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی است و همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

اکنون که در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم، قطعا اقشار مختلف مردم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، حماسه بزرگی در ۲۸ خرداد رقم خواهند زد و موجب افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

مردم شریف استان هرمزگان نیز همواره همگام با دیگر هموطنان با احساس مسئولیت، حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته‌اند و در این دوره نیز بار دیگر انتخاباتی باشکوه در هرمزگان خواهیم داشت.

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در سراسر استان هرمزگان با حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رأی وجود دارد و فرآیند اخذ رأی از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز خواهد شد.

اینجانب از مردم مؤمن و ولایتمدار استان هرمزگان دعوت می‌نمایم با مشارکت حداکثری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بار دیگر حماسه ای باشکوه از حضور خود در انتخابات را به ثبت برسانند.

فریدون همتی
استاندار هرمزگان

برچسب ها :