×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزایش مشارکت مردم هرمزگان در انتخابات

به گزارش تجارت جنوب انلاین ،استاندار هرمزگان با اشاره به آمادگی کامل عوامل اجرایی از ابتدای شروع فرآیند انتخابات در استان هرمزگان، گفت: فعالیت 1556 شعبه انتخابات در استان از ساعت هفت صبح امروز جمعه آغاز شد.

فریدون همتی افزود: بر اساس ارزیابی های انجام شده، میزان مشارکت مردم در ساعات اولیه صبح امروز در مقایسه با انتخابات گذشته بسیار مطلوب بوده است.

استاندار هرمزگان افزود : از مردم خواهشمندم به منظور افزایش ضریب ایمنی سلامت رأی دهندگان، مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

همتی با بیان اینکه پیش بینی لازم برای تعرفه انتخابات در کلیه شعب صورت گرفته است، گفت: نماینده فرمانداران در شعب موظف هستند قبل از اتمام تعرفه به فرماندار مربوطه برای تأمین تعرفه اطلاع دهند.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از کلیه عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شعب انتخاباتی، از هماهنگی کامل بین مجریان، ناظران و تأمین کنندگان امنیت انتخابات خبر داد و تصریح کرد: طی بازدید میدانی از شعب انتخاباتی در بندرعباس، پروتکل ها به‌صورت کامل از سوی مجریان برگزاری انتخابات و مردم رعایت شده بود و حضور مردم به‌ویژه جوانان نیز چشم گیر و امیدوارکننده بود.

دکتر همتی، از حضور گسترده مردم هرمزگان در انتخابات نیز قدردانی کرد و گفت: بر اساس روند فعلی و مشارکت خوب مردم در انتخابات، پیش بینی می شود هرمزگان رتبه نخست مشارکت انتخاباتی را کسب کند.

وی، با بیان اینکه مردم هرمزگان همیشه در تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب پیشگام و پیشرو هستند، ادامه داد: بر خلاف تبلیغات و هجمه سنگین دشمن و با وجود شرایط کرونایی و همچنین گرمای طاقت فرسای این روزها در هرمزگان، مردم این استان مشارکت دشمن شکنی تا به این لحظه در انتخابات داشته اند.

برچسب ها :