×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان استانداری هرمزگان و معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما امضا و مبادله شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین :دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما، امضا و مبادله شد.

همکاری در جهت توسعه پوشش تلویزیون دیجیتال و رادیویی متناسب با استانداردهای فنی، به روز رسانی زیرساخت‌ها و سیستم های تولید و پخش و سیگنال رسانی ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی و تعمیرات ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی متناسب با استانداردهای فنی، از جمله اقداماتی است که طبق این تفاهم‌نامه صورت خواهد گرفت.

استاندار هرمزگان در نشست امضا و مبادله این تفاهم‌نامه، عنوان کرد: توسعه فعالیت‌های سازمان صداوسیما در بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی به نقش مهم رسانه ملی در عرصه فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: آموزش و فرهنگ سازی در همه زمینه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و صداوسیما در این زمینه نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد.

همتی تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های دو مرکز صداوسیمای خلیج فارس و جزیره کیش در استان هرمزگان بسیار مهم است و باید تلاش کنیم مردم در سراسر استان هرمزگان، به شبکه های تلویزیونی و رادیویی این دو مرکز دسترسی داشته باشند.

برچسب ها :