×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
ضرورت بهره گیری از پیشکسوتان در ترکیب هیئت مدیره شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان

به گزارش تجازت جنوب آنلاین :مرادی رییس مجمع نمایندگان هرمزگان ، تأکید کرد: از دولت جدید این انتظار وجود دارد که از ظرفیت جوانان به نحو مطلوب و شایسته ای در ترکیب هیئت مدیره صنایع و مدیریت ورزش استان استفاده کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، دکتر احمد مرادی رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در نخستین ستاد هیئت مدیره شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان، شروع فعالیت شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان را در گام نخست بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تأسیس این شرکت می‌تواند کمک خوبی به ورزش استان باشد و در همین مراحل ابتدایی، تزریق منابع در قالب مسئولیت های اجتماعی باید توسط همه صنایع، پالایشگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های فعال صورت بگیرد.

وی افزود: تاکید من این است که به طور جدی همه این مجموعه ها باید پای کار بیایند و هیچ عذری از هیچ دستگاهی پذیرفته شده نیست چرا که نمونه‌های مشابه این کار بزرگ در بسیاری از مناطق کشور وجود دارد.

مرادی اضافه کرد: حمایت از ورزش‌های پایه نباید در حد نوشتار باقی بماند بلکه باید گام های عملی و قابل لمس در این حوزه برداشته شود.

رییس مجمع نمایندگان استان، تصریح کرد: پیشکسوتان رشته های مختلف باید حتما در ترکیب هیئت مدیره استفاده شوند چرا که تجربه کافی در این حوزه را دارند؛ ما نمی توانیم یک مجموعه به این مهمی داشته باشیم و این پیشکسوتان و نظرات آن ها بی‌بهره باشیم.

وی همچنین بر حضور یک نفر از نمایندگان استان در ترکیب هیئت مدیره شرکت صنایع پشتیبان تأکید کرد و با اشاره به ضرورت تدوین برنامه کوتاه مدت و دراز مدت در خصوص فعالیت این شرکت تازه تأسیس، افزود: ما باید به خوبی مشخص کنیم که در یک یا چند سال آینده باید از چه شیوه ای به اهداف تعیین شده برسیم و از پیشنهادات استفاده کنیم.

دکتر مرادی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست با تأکید بر بهره گیری از توان نیروهای توانمند بومی در ترکیب هیئت مدیره صنایع بزرگ استان ادامه داد: جوانان ما حتی در مناطق روستایی، ظرفیت علمی، تجربی و کاربردی بالایی دارند ولی از آن ها به عنوان مدیر استفاده نمی‌ شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: از دولت جدید این انتظار وجود دارد که از ظرفیت جوانان به نحو مطلوب و شایسته ای در ترکیب هیئت مدیره صنایع و مدیریت ورزش استان استفاده کند.

برچسب ها :