×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در دیدار استاندار هرمزگان با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور صورت گرفت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین :استاندار هرمزگان در حاشیه دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، پرداخت تسهیلات به پروژه های صنعتی و معدنی در حال اجرا در هرمزگان به ويژه در راستای تکمیل زنجیره تولید فولاد در استان را مورد پيگيری قرار داد.

دکتر فریدون همتی در نشست با حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، عنوان کرد: هدف از این جلسه پرداخت تسهیلات به پروژه ها و طرح های صنعتی و معدنی در دست اجرا در استان به خصوص طرح کنسانتره آهن هماتیتی شرکت پدیده کاوش ایرانیان و طرح توسعه گندله سازی شرکت مادکوش بود که این دو طرح بزرگ در راستای تکمیل زنجیره فولاد در هرمزگان در حال اجرا هستند.

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد، بانک صنعت و معدن، تسهیلات سرمایه در گردش را به پروژه کنسانتره شرکت پدیده کاوش و همچنین پروژه های توسعه ای شرکت مادکوش، پرداخت کند.

همچنين در این جلسه که خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان نیز حضور داشت، حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، بیان داشت: تاكنون توسط بانک صنعت و معدن، اعتباری بالغ بر 113 هزار میلیارد ریال به 36 پروژه بزرگ و متوسط صنعتی در استان هرمزگان پرداخت شده و از این 36 پروژه، 31 پروژه به بهره برداری رسیده است.

برچسب ها :