×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تخصیص 180 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان کودکان بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب انلاین، احمد مرادی در نشست فوق العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، افزود: شرایط استان هرمزگان فوق بحرانی است و این شرایط برای مسئولان، مردم و آحاد جامعه بسیار سخت و برای نمایندگان هرمزگان در مجلس سخت تر است.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان شاهد مشکلات فراوانی در بخش بهداشت و درمان هستیم، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا هم در کنار مسئولان بودیم هم در کنار مردم و هم در کنار دانشگاه علوم پزشکی و تمامی سختی و ها و مشکلات را درک می کنیم.

مرادی ادامه داد: در بحث کمبود تخت های بیمارستان هرمزگان با مشکلات عدیده ای رو به است و پیش از کرونا نیز این موضوع پر رنگ بود و امروز هم هان مشکل وجود دارد که امیدواریم یکبار برای همیشه این مشکل برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان در بخش آمبولانس های اورژانس با مشکل بسیاری مواجه است و علی رغم زحمات کشیده شده هنوز مشکلات فراوانی در این حوزه وجود دارد، تصریح کرد: بدهی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بابت دارو نیز امروز به یک مشکل جدی رو به رو شده و دانشگاه علوم پزشکی از تمامی ظرفیت هایش بهره برده اما اکنون وقت حمایت دولت و وزارت بهداشت و درمان برای رفع این مشکل است.

این نماینده مجلس ادامه داد: در خصوص بیمارستان کودکان بندرعباس جلسه ای با پالایشگاه نفت بندرعباس برگزار و ۱۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شد که امیدواریم وزارت بهداشت و درمان در بحث تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی یاور ما باشند.

وی با بیان اینکه در شهرستان بندرخمیر نیز بیمارستانی وجود دارد که کارخانه سیمان خمیر قبول کرد بخشی از توسعه این بیمارستان را در دستور کار قرار دهد که باهزم نیاز به حمایت دولت برای تکمیل آن است، خاطرنشان کرد: جزیره قشم ۱۲۰ کیلومتر طول دارد که تا ۵۰ کیلومتر می توانند به جزیره قشم مراجعه کنند اما از باسعیدو به بعد هیچ امکانات درمانی وجود ندارد و مشکلات زیادی پابرجاست.

مرادی اضافه کرد: در تلاشیم که بیمارستان درمان بستری برای تحت پوشش قرار دادن ۵۰ هزار نفر در مرکز تغ راه اندازی شود که همت وزارت بهداشت و درمان را در این راه می طلبد

وی با اشاره به اینکه به تازگی و فوت یک نوجوان در شهرستان حاجی آباد بر اثر عقرب زدگی نیز در فضای مجازی مطرح شد که بنده خود به منزل خانواده آن مرحوم رفته و به دلجویی از خانواده اش پرداختم، اظهار کرد: از مشکلات بخش فارغان نیاز به درمانگاه شبانه روزی است زیرا از ساعت ۲۰ به بعد رسیدگی درمانی به بیماران بسیار سخت است و مشکلات اینچنینی برای شهروندان بوجود می آید.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث کمبود تخت های بیمارستان هرمزگان با مشکلات عدیده ای رو به است و پیش از کرونا نیز این موضوع پر رنگ بود و امروز هم هان مشکل وجود دارد که امیدواریم یکبار برای همیشه این مشکل برطرف شود.

مرادی در پایان گفت: می دانم وزیر بهداشت و درمان فشار سختی را بر دوش دارد و اطمینان دارم مردم قدردان زحمات وزیر بهداشت و کادر درمان هستند و امیدوارم با تلاشی چند برابر در مسیر توسعه روند سلامت و بهداشت کشور حرکت کنید.

برچسب ها :