×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بی توجهی به فوتسال بانوان هرمزگان بزرگترین خیانت به ورزش استان است

استاندارمحترم هرمزگان
نمایندگان ارجمند استان درمجلس شورای اسلامی
مدیر کل محترم ورزش و جوانان هرمزگان
سلام :
برآن شدم به عنوان فعال رسانه ای هرمزگان خطاب به متولیان مطالبی را عرض کنم باشد که به سرعت و بدون فوت وقت به داد نماینده شایسته استان برسند.

هجده مرداد قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با حضور ۱۵ تیم لیگ برتری برگزار می شود و حضور نماینده هرمزگان که پدیده لیگ برتر سال گذشته لقب گرفت نامشخص است.

فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برای نماینده استان سخت ترین وسهمگین ترین لحظات را رقم زد واگر نبود حمایت گاه و بیگاه جناب استاندار و کمک خیرین کشاورز آنها هزینه ایاب و ذهاب را نداشتند ،مسافرت با اتوبوس ،اسکان در خوابگاه دانش آموزی ،تغذیه نامناسب و نداشتن هزینه درمان مصدومیت ها، تنها با غیرت و تعصب مثالزدنی هرمزگانی ها پشت سرگذاشته شد.

درباره تیمی می خواهم بنویسم که مجموع قرارداد همه کادر و بازیکنانش به اندازه دو یا سه بازیکن تیمهای متمول می باشد .تیمی که هنوز از دو فصل پیش و زمان صعود به لیگ برتر طلبشان مانده ،تیمی که سختیها را بجان خرید و هرگز مقابل رقبای میلیاردی اش کم نیاورد ،جسارت شجاعت مثالزدنی آنان با هیچ مقیاسی قابل اندازه گیری نیست .حال چرا باید حضورش در لیگ برتر آتی در هاله ای از ابهام باشد ؟

آقایان عزیز :زمان آن فرا رسیده که آستین همت و حمایت را بالا بزنید.،بزرگترین خیانت به ورزش دوستان هرمزگانی رها کردن تیمی ست که نام هرمزگان را بلند آوازه کرده است .

این تیم بعد از سالها رویای لیگ برتری شدن را محقق کرد ،در اولین فصل حضور پدیده شد ،بازماندن از لیگ آینده غیر قابل بخشش ترین عمل محسوب می شو د . شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان با تدبیر استاندار هرمزگان و با هدف تقویت ورزش و ساماندهی و یکپارچه‌سازی حمایت های صنایع هرمزگان از ورزش استان ایجاد شده ،زمان آن فرارسیده که از نماینده سربلند استان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور حمایت شود .جلسات مکرر گرفته شد ،صحبت از هزینه میلیاردی برای خرید یک تیم دسته اولی فوتبال به میان آمد.

این درحالی است که افتخار آفرینان هرمزگانی ، دختران شجاع فوتسالیست چنان از نام این خطه با دست خالی دفاع کردند که بی توجهی به آنان بزرگترین خیانت به ورزش محسوب می شود . زمان اندک است ، فوتسال بانوان را دریابید .وای به روزی که این تیم با داشتن ظرفیت های اقتصادی فراوان بواسطه مسائل مالی از رقابت بازماند .حرفهای ناگفته زیادی هست ،وعده های تحقق نایافته متعددی که به غلط وبا تزویر از تحققش خبر داده اند ،امیدهای واهیی که داده شد ولی اینجا آخر خط است باید دست به دست هم داده و ناجی فوتسال بانوان هرمزگان باشیم.

شک ندارم فقط و فقط با اندک توجه خواهد توانست در جمع برترینهای فوتسال کشور قرار می گیرد.حال نوبت مسئولان است که در آزمون حمایت از افتخارآفرینان سربلند شوند . به عنوان فعال رسانه ای وظیفه دارم مسئولان را از یک اتفاق مهم و البته نگران کننده در صورت عدم حمایت مطلع سازم . فوری ترین اقدام تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به وضعیت نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال کشور و حمایت همه جانبه از این دختران شجاع است .

نویسنده:غلامعباس شمس الدینی

برچسب ها :