×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تکریم ارباب رجوع منافاتی با اجرای قانون ندارد

به گزارش تجارت جنوب انلاین،جلسه شورای قضایی استان هرمزگان به ریاست علی صالحی رئیس کل دادگستری استان و با حضور مسئولان قضایی و مدیران سازمان های تابعه قوه قضاییه برگزار شد.

در جریان این نشست، راهکارهای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مراجعین دستگاه قضایی به منظور تکریم ارباب رجوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و حاضرین به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در این جلسه اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف دستگاه قضایی در مسیر خدمت رسانی به جامعه، تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان است.

علی صالحی با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضائیه بر سه موضوع مهم تکریم ارباب رجوع، حمایت از تولید و مقابله با فساد گفت: تکریم ارباب رجوع توسط همکاران قضایی و اداری یکی از شاخص های مهم دوره تحول و تعالی قوه قضاییه است و این موضوع هیچ گونه منافاتی با اجرای دقیق قانون و قاطعیت در امور محوله ندارد.

وی با تأکید بر اینکه مواجهه با مردم و رسیدگی به کار آنها در مراجع قضایی باید منطقی و کریمانه باشد، بر لزوم ارتقاء شاخص های مرتبط با رفتار سازمانی در بخش ها و حوزه های مختلف تأکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: لازمه تکریم ارباب رجوع، آموزش مولفه های مرتبط با اخلاق حرفه ای به کارکنان و بروز رسانی آن با توجه به سیاست های ابلاغی می باشد.

برچسب ها :