×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
ضرورت واکسیناسیون ملوانان،کادر و خدمه حمل و نقل دریایی

به گزارش تجارت جنوب انلاین، با تشدید بحران کرونا و جهش های مختلف این ویروس و باعنایت به ضرورت خدمات حمل و نقل دریایی ویژه مسافران و ساکنان جزایر استان ،بهره مندی فعالان این حوزه  از خدمات بهداشت عمومی در دوره همه گیری کرونا ضرورتی انکار ناپذیر است .

برخی ملوانان و خدمه شناورهای مسافربری در گفتگو با تجارت جنوب آنلاین  با ابراز گلایه از شرایط موجود تاکید کردند : علیرغم اینکه نظارت های لازم در خصوص وضعیت سلامتی مسافران و گردشگران یا صورت نمی گیرد یا بصورت ناقص می باشد می طلبد ملوانان و خدمه شناورهای مسافری در اولویت دریافت واکسن قرار گیرند .

آنان با اشاره به اینکه تداوم خدمت رسانی به مسافران و جزیره نشینان منوط به تامین سلامت ملوانان و کادر و خدمه دریایی است افزودند : استان هرمزگان علاوه بر اینکه پایتخت اقتصادی ایران است در صدر بنادر کشور در حمل و نقل دریای است . و تاخیر در انجام واکسیناسیون و کم توجهی به تامین سلامت آنان علاوه بر گسترش زنجیره شیوع کرونا و انتقال به خانواده ها موجب اختلال در حمل و نقل دریایی خواهد شد .

ملوانان و خدمه شناورهای مسافربری و لنج های باری استان از ستادکرونا استان هرمزگان درخواست اولویت بخشیدن به انجام واکسیناسیون خود دارند .

برچسب ها :