×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زمین گیر شدن سوداگران مرگ با 230 کیلو مواد افیونی در حاجی آباد

به گزارش تجارت جنوب انلاین،سردار غلامرضا جعفری گفت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد با پشتیبانی اطلاعاتي پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از فعاليت یک باند مسلح که قصد قاچاق محموله مواد مخدر از شهرستان مذکور به عمق کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از تعقیب و مراقبت های لازم به یکدستگاه خودرو  پژو 405 پلاک مخدوش متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور توقف دادند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت و استفاده از تاریکی هوا اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : پس از تعقیب و گریزی طولانی سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می دیدند با تیر اندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودروهای آنها زمین گیر و 2 قاچاقچی مسلح دستگیر شدند.

سردار جعفری خاطر نشان کرد : در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو ،  202 کیلو حشیش و 28 کیلو تریاک ، 2 قبضه سلاح جنگی کلاش ، 10 تیغه خشاب ، 220 تیر فشنگ جنگی  و 3 جفت پلاک جعلی خودرو کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضاء احتمالی این باند ادامه دارد.

برچسب ها :