×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
افتتاح مدرسه خیری ساز با حضور فرماندار وفرمانده نیروی دریایی ارتش در گروک جاسک

دبستان خیری سه کلاسه توحید با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد ریال و زیر بنای ۳۰۰ مترمربع در روستای گروک بالا شهرستان جاسک با حضور امیر فرماندهی نیروی دریایی ارتش دریادار دکترخانزادی ، مهندس رادمهر فرماندار جاسک ، حجت الاسلام والمسلمین مناقبیان امام جمعه شهرستان ، شیخ شیهک زهی امام جمعه مسجد جامع اهل سنت شهر جاسک ، رخ سفید مدیر آموزش و پرورش و صفایی نماینده خیر نیرو دریایی ارتش در روستای گروک بخش مرکزی شهرستان جاسک به بهره برداری رسید

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جاسک ، مهندی محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در مراسم افتتاح مدرسه خیری ساز با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش وامام جمعه شهرستان وامام جمعه مسجد جامع شهر اهل سنت برگزار گردید گفت : خدمات ارزشمند فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی راهبردی ولایت ارتش امیر عباسی وهمه همکاران  این بزرگوار در راستای خدماتی راکه برای مردم این شهرستان ومحرومیت زدایی وتعامل بسیارخوبی با شورای اداری ، شوراها ودهیاران داشته است .

 

رادمهر افزود : امروز به برکت فناوری وخودکفایی نیروی دریایی ارتش شاهد الحاق دوفروند شناور زیر سطحی کلاس غدیر به ناوگان این نیرو بودیم که نشان از توانمندی جوانان این کشور است.

 

امیردریادار دکتر خانزادی در سخنرانی صمیمی با دانش آموزان از آنها خواست تا باسعی تلاش درس خود را ادامه دهند تا در آینده بتوانند  با مجهز شدن به سلاح علم و فن آوری روز دنیا برای کشور افتخار آفرینی کنند.

 

وی افزود : هفته گذشته کودک ما را ناجوانمردانه در مراسم عمومی با تفنگ کشتند و جوانان و نیروهای مقتدر با موشک های پیشرفته ساخت داخل جواب این تجاوز دشمنان را دادند .

 

در این مراسم جمعی از اهالی روستا و همچنین والدین دانش آموزان از زن و مرد ، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیرو دریایی ، شوراها دهیاران ، برخی از اعضای شورای تامین نیز حضور داشتند .

 

لازم به ذکر است روستای گروک بالا بخش مرکزی و در فاصله حدود ۵۰ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است و پیش از این دانش آموزان این روستا در مدرسه تخریبی مشغول به تحصیل بودند که با این کار خداپسندانه و همکاری خیرین با آموزش و پرورش و نوسازی و حمایت های نیروی دریایی ارتش در هدایت خیرین به سمت اجرای پروژه های عمومی از این پس دانش آموزان این دبستان از فضای آموزشی مناسب با تجهیزات روز بهره مند خواهند شد .

 

 

در پایان نیز از خیر مدر سه ساز وپیمانکار توسط مسئولین ودهیار روستا با اهداء ماکت ناو جنگی تجلیل شد وهمچنین توسط فرماندار وفرمانده نیرو دریایی ارتش ومسئولین شهرستان بسته لوازم الاتحریر وکیف اهداء شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo