با ما ارتباط برقرار کن

اجتماعی

نذر ماسک فولاد هرمزگان/۵۰۰هزار ماسک بین عزادارن حسینی توزیع شد

بندرعباس- مدیرروابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد: فولاد هرمزگان تا پایان دهه اول محرم ۵۰۰ هزار ماسک در بین عزادارن حسینی توزیع خواهد کرد.

منتشر شده

روی

به گزارش تجارت جنوب انلاین،رضا صفریان گفت: با توجه به فراگیر شدن سویه دلتای کرونا و افزایش ابتلای مردم به این بیماری و تقارن پیک پنجم با مراسم عزاداری سید و‌سالار شهیدان شرکت فولاد هرمزگان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و در جهت سلامت عزادارن حسینی اقدام به اجرای برنامه نذر ماسک نمود .

بر این اساس تعداد ۵۰۰ هزار ماسک تهیه و آماده اهدا شد. وی اظهار داشت توزیع این ماسک ها بین هیئت های عزاداری، تکایا، مساجد و مراکز درمانی از شب ۶ محرم آغاز و تا پایان شب دهم ادامه خواهد داشت. صفریان ضمن آرزوی قبولی عزاداریها از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی به قطع زنجیره این ویروس کمک کنند.

اجتماعی

حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آيين تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان

منتشر شده

روی

به وسیله

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، دکتر علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، سردار سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور، جمعی از خانواده های معظم شهدا و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان هرمزگان، آيين تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان برگزار شد.

در این آيين، ناوسالار یکم رضا رکن الدینی به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان معرفی و از زحمات سردار حبیب الله میرزایی مدیرکل سابق این اداره کل با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

همچنین در این آيين، از کتاب یوسف دربرگیرنده برگزیده داستان های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت، رونمایی شد.

ادامه ی خواندن

اجتماعی

زمینه استقرار حکمرانی هوشمند در هرمزگان فراهم شود

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با بهره گیری از ابزارهای لازم، باید زمینه استقرار حکمرانی هوشمند در هرمزگان، به عنوان استان پایلوت فراهم شود.

منتشر شده

روی

به وسیله

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در نشستی که ظهر امروز چهارشنبه به ریاست محسن خاکی نهاد سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان برگزار شد، آخرین وضعیت ارتباطات در استان مورد بررسی قرار گرفت.

خاکی نهاد در این نشست اظهار کرد: ابزار موثر برای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل زیرساخت های ارتباطی، تدوین بسته های سخت افزاری و نرم افزاری، بهره‌گیری از فرآیندهای هوشمند، تعامل و مشارکت بخش خصوصی و دولتی باید به عنوان الزام های دستیابی به حکمرانی هوشمند مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی، با بیان اینکه تمامی اعضا باید طرح ها و برنامه های خود در حوزه حکمرانی هوشمند را به اشتراک بگذارند، گفت: با بهره گیری از ابزارهای لازم، باید زمینه استقرار حکمرانی هوشمند را در هرمزگان، به عنوان استان پایلوت فراهم کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، محرومیت زدایی، رفع تبعیض، عدالت در توزیع امکانات و ارائه خدمات بی منت به مردم را مهمترین سرفصل های سیاست گذاری دولت سیزدهم در محورهای مختلف عنوان و خاطر نشان کرد: ارائه خدمات مطلوب و ارزان در حوزه ارتباطات حق مردم است و باید با ایجاد شرایط رقابتی سالم و ضمن توجه به حقوق متقابل کلیه ذینفعان، خدمات قابل ارائه در این بخش را ارزان به دست مردم رساند.

این نشست با حضور مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری هرمزگان، مدیران کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات، ارتباطات زیرساخت و تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق، مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه هرمزگان و مدیر نمایندگی اپراتور ایرانسل در استان برگزار شد.

ادامه ی خواندن

اجتماعی

نشست كميته مديران ارتباطات و امور بين الملل كلانشهرها

مریم پاسالار در نشست كميته مديران ارتباطات و امور بين الملل كلانشهرهای ايران عنوان كرد: شهرهای خلاق ميدانی برای شكوفايی خلاقيت مردم است .

منتشر شده

روی

به وسیله

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مريم پاسالار در اين نشست كه با حضور دکتر بهادری جهرمی سخنگوی رییس شورای اطلاع رسانی دولت و مديران ارتباطات و امور بين الملل كلانشهرهای ايران در تهران برگزار شد گفت: نگاه مديران ارشد بايد در حوزه روابط عمومی به سمت سويی باشد كه از ظرفيت های بانوان در اين حوزه به نحو احسن استفاده شود و قطعاً اگر از زاويه ديگری به روابط عمومی ها نگاه شود ميتوانيم انديشمندانه بودن و خلاقانه بودن و ظرافت اين حوزه را به آسانی كشف كنيم.
وی بيان داشت: در اين جلسه بانوان مدير در حوزه روابط عمومی حضور ندارند و تنها نماينده بانو در اين حوزه از شهر بندرعباس است و خرسندم كه شهردار بندرعباس در اين امر پيشگام بوده و به بنده اعتماد كردند.
پاسالار در بخش ديگری از سخنان خود عنوان كرد : هم انديشی در روابط عمومی ها يک مزيت و امتياز بزرگ است زيرا اين حوزه در حال حاضر بزرگترين سرمايه سازمانی برای هر مجموعه است و ميتواند افكار عمومی و مردم را در جهتي هدايت كند كه تعامل و همكاری و همياری مردم را در حيطه های مختلف به همراه داشته باشد.
مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس اظهار داشت: استفاده از ظرفيت شهرهای خلاق از جنبه اقتصادی بايد تقويت شود و ايجاد نمايشگاه‌های دايمی و موقت جهت تقويت اقتصادی توليد كنندگان محصولات خانگی امری اجتناب ناپذير و ضروری است.
مريم پاسالار بيان داشت: شهرهای خلاق ميدانی برای شكوفايی خلاقيت مردم است و نشان دادن اين خلاقيت در شبكه شهرهای خلاق نياز به يک پيوستگی و تعامل فراگير و كاملا گسترده دارد كه بايد همه شهرهای خلاق در اين مسير گام بردارند.
وی تأكيد كرد: خروجی نشست های ملی بايد اثرات مثبت خود را در مناطق و شهرها نشان دهد و قطعا بار علمی و تخصصی اين نشست تجربه ای ارزنده برای همه مديران خواهد بود.
پاسالار تصريح كرد: گسترش فعاليت های فرهنگی به خصوص مباحث هنر مردمی در هر شهر توسط ارگانهای مختلف پيگيری ميشود اما شهرداری ها به واسطه تعامل بيشتر با مردم و جامعه ميتوانند پيشرو باشند. وی با اشاره به برگزاری جشنواره فيلم صد ثانيه ای تهران در گذشته گفت :رويدادهای هنری و فرهنگی اين پتانسيل را دارند كه به عنوان درگاه توليد محصول و كالای فرهنگی در شهرداری ها تبديل شوند و شهرداری ها به عنوان متولی مديريت شهرها اين وظيفه را بايد به نحو احسن انجام دهند.
پاسالار در ادامه سخنان خود خاطر نشان شد: از ظرفيت مديران كلانشهرها می توان به عنوان رايزن فرهنگی استفاده كرد و تربيت نيروهای انسانی متخصص و كار آمد در اين بخش در نهايت به سرمايه های انسانی پيشرو و خلاق تبديل خواهند شد.
مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندرعباس در نشست ديگری كه با حضور دکتر محسن پیرهادی رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس برگزار شد با اشاره به سهم آلايندگی و ارزش افزوده گفت: ساز و كار اين مسايل بايد به گونه ای باشد كه منافع شهرداری ها و منابع اين بخش برای توسعه شهرها به موقع تامين شود.
اين مقام مسول در خصوص تفكيك بودجه روابط عمومی ها و ارزش افزوده صدا سيما نيز با طرح مساله استفاده صحيح و بجا از منابع و منافع برون سازمانی شهرداری ها تاكيد كرد:شهرداری ها و روابط عمومی های شهرداری بخش بزرگی از برنامه های فرهنگی و تبليغاتی و محيطی شهرها را بر عهده دارند و در بحث بودجه همواره نياز به تامين هزينه برای توليد و ترويج آثار و توليدات می باشند.

ادامه ی خواندن
آگهی
آگهی

پر بازدیدها