×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مراجعان به بیمارستان‌ها و همراهان بیماران اصول فنی و دستورالعمل‌های پزشکی را رعایت کنند

به گزارش تجارت جنوب انلاین، فریدون همتی پس از بازدید از بیمارستان خلیج فارس بندرعباس و گفتگو با کارکنان، مراجعین و همراهان بیماران در این بیمارستان، عنوان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعات به بیمارستان‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و انتظاراتی که وجود دارد، باید در همه بیمارستان‌ها، افرادی برای گفتگو، شنیدن و رسیدگی به درخواست‌های مراجعه کنندگان و ارائه توضیح و رفع ابهامات، حضور داشته باشند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر درمان و بهداشت، پزشکان، پرستاران، مسئولان و کارکنان بیمارستان‌ها، ادامه داد: این بزرگواران در حال جهاد و فداکاری شبانه‌روزی برای ارائه خدمات به مردم و درمان بیماران مبتلا به کرونا هستند.

استاندار هرمزگان افزود: مراجعان به بیمارستان‌ها و همراهان بیماران نیز باید اصول فنی و دستورالعمل‌های پزشکی را رعایت کنند.

همتی تصریح کرد: از مردم شریف هرمزگان می‌خواهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به کاهش شیوع بیماری کرونا در استان کمک کنند و با کاهش شیوع این بیماری، بیمارستان‌ها نیز می‌توانند خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به سطح وسیع شیوع بیماری کرونا و افزایش بیماران که موجب مراجعات بسیار به بیمارستان‌ها شده است، گفت: با همکاری، همراهی و اتکا به فرهنگ و همدلی خوب مردم در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه با استفاده از ماسک، عدم حضور تجمعات و دورهمی ها، نرفتن به اماکن شلوغ و بیشتر ماندن در خانه، شیوع بیماری کرونا کاهش خواهد یافت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم بزرگوار همه جوانب احتیاط و اصول بهداشتی را برای پیشگیری از بیماری کرونا، رعایت کنند.

برچسب ها :