×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سند توسعه روستایی دهستان آبنما تدوین می شود

معاون برنامه ریزی و هماهنگی فرمانداری رودان گفت: سند توسعه روستایی در دهستان آبنما این شهرستان با رویکرد توانمند سازی جوامع روستایی تدوین می شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودان؛ سید عبدالوهاب هاشمی در نشست تدوین و برنامه ریزی سند توسعه دهستان آبنما اظهار داشت: بر اساس ماده ۲۷ برنامه ششم توسعه کشور پنچ هزار سند توسعه روستایی در کشور تدوین خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان افزود: در استان هرمزگان در پنچ منطقه سند توسعه روستایی تدوین خواهد شد و دهستان آبنما در شهرستان رودان به عنوان یکی از مناطق ویژه انتخاب شده است.

وی ادامه داد: دهستان آبنما به عنوان یک منطقه هدف برگزیده‌ شده‌ است که باید به‌ منظور جهت‌گیری‌های کلان اشتغال‌زایی در این دهستان و برای دستیابی به قابلیت‌ها و توانمندی‌های روستاها و ایجاد کسب‌وکار پایدار در این مناطق تلاش کرد.

هاشمی تصریح کرد: این سند با چشم اندازی بلند مدت در بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در قالب شناسایی ظرفیت های منطقه و برای اساس پتانسیل های شهرستان برنامه ریزی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اولین سند توسعه روستایی در رودان کلید خورده است گفت: هم اکنون برنامه ریزی مطالعاتی با استفاده از ظرفیت نخبگان بومی بصورت میدانی آغاز شده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان خاطر نشان کرد: رونق اقتصادی اولویت اول سند توسعه روستایی دهستان آبنما است و برای توسعه روستاها در بخش های کشاورزی، صنایع و معادن و گردشگری در راستای ایجاد اشتغال پایدار تلاش خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo