×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز به کار هیأت های صلح ستاد ملی صبر در شهرستان بشاگرد

به گزارش تجارت جنوب انلاین،علی صالحی گفت: پس از برگزاری یک جلسه توجیهی و آموزشی توسط مسئولان شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان، احکام اعضای هیأت های صلح ستاد ملی صبر در شهرستان بشاگرد به آنها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: نهادینه‌سازی عدالت در جامعه نیازمند جلب مشارکت‌های عمومی و ارتباط مؤثر با نخبگان، معتمدین محلی و سمن‌ها و نهادهای مردم نهاد می باشد و به همین منظور هیأت های صلح ستاد ملی صبر با هدف تواصی به حق و تشویق به مصالحه در اقصی نقاط استان هرمزگان تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه هیأت های صلح ستاد ملی صبر در شهرستان بشاگرد متشکل از علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، معتمدین و ریش سفیدان محلی و بزرگان طوایف این شهرستان می باشد، تصریح کرد: با ابلاغ احکام اعضای منتخب ، هيأت های مذکور، فعالیت خود را به صورت رسمی در زمینه صلح و سازش آغاز نموده اند.

وی همچنین اظهار داشت: در راستای عمل به منویات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم بسط و گسترش فرهنگ صلح و سازش در سطح جامعه، یک شعبه ویژه شورای حل اختلاف نیز در محل ساختمان دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب حوزه های قضایی استان از جمله شهرستان بشاگرد مستقر شده و به فعالیت می پردازد.

برچسب ها :