×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
افتتاح 4 پروژه عمرانی در شهرستان سیریک/عملیات اجرایی ناحیه صنعتی گروک سیریک آغاز شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عصر امروز مصادف با چهارمین روز از هفته دولت استاندار هرمزگان به شهرستان سیریک سفر کرد.با حضور در گلزار شهدای شهر سیریک به مقام شامخ شهدای والا مقام ادای احترام کرده و با نثارفاتحه یاد و خاطرشان را گرامی داشت.

دستور استاندار برای آغاز عملیات اجرایی آسفالت ورودی روستای شمع جو سیریک

فریدون همتی در حاشیه حضور در آیین های افتتاح پروژه های هفته دولت در روستای شمع جو سیریک، دستور داد عملیات اجرایی آسفالت راه ارتباطی ورودی این روستا به طول ۱.۲کیلومتر به سرعت انجام شود.

نخستین قطعه از باند دوم بزرگراه سیریک به میناب افتتاح شد

در سفر نیم روزه استاندار هرمزگان به سیریک ،نخستین قطعه از باند دوم بزرگراه سیریک به سمت بازارچه میشی با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم شرق استان، فرماندار و امام جمعه سیریک به طول ۷.۵کیلومتر و با اعتبار ۶۰میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدرسه شش کلاسه فاطمه پیمان در روستای شمع جو سیریک افتتاح شد

این مدرسه ۷۰۰ متر زیربنا دارد و با ۶۰میلیارد ریال اعتبار به صورت مشارکتی توسط خیر نیک اندیش حسن پیمان و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان احداث و تجهیز شده است.

با بهره برداری از این آموزشگاه، مشکل کمبود فضای آموزشی در مقطع ابتدایی در این روستا به طور کامل رفع شد.

بر اساس برآورد انجام شده، تنها با ساخت ۱۰ مدرسه دیگر، دانش آموزان شهرستان سیریک به طول کامل از فضاهای آموزشی استاندارد بهره مند خواهند شد.

زمین چمن مصنوعی مدرسه روستای سیکویی به بهره برداری رسید

زمین چمن مصنوعی مدرسه روستای سیکویی سیریک با اعتبار حدود ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نوسازی مدارس هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان و نماینده شرق استان به بهره برداری رسید.

 افتتاح و بهره برداری از فاز یک طرح هادی روستای زیارت بزرگ

پروژه طرح هادی روستای زیارت بزرگ شامل ٩٠٠٠متر مربع زیرسازی، اجرای جدول با سنگ مالون به طول ۸۹۰متر، کف سازی وپیاده روسازی ٥٨١٥ متر مربع ، جداره سازی و الگو سازی ٢٦٠٠ متر مربع، جداره بتنی پیش ساخته به طول ١٢٢٦ متر ، اجرای کانال با جداول بتنی به طول ۱۵۵متر، اجرای سنگ لاشه ۵۰ متر مکعب و ۱۰۰متر مربع بتن است.

اعتبار این پروژه بالغ بر 762میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان تامین شده است.

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی گروک سیریک آغاز شد

این طرح در مساحت ۳۰ هکتار در فاصله ۴ کیلومتری شهر سیریک و در مجاورت جاده سیریک – میناب اجرا می شود.

بر اساس پیش بینی اولیه، تاسیسات و زیرساخت های صنعتی این طرح تا یکسال آینده به طور کامل با اعتبار ۳۳۰میلیارد ریال احداث می شود.

با بهره برداری از این طرح، برای بیش از ۵۰۰نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

 

برچسب ها :