×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
رفع تصرف ۹۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم

به گزارش تجارت جنوب انلاین، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: به دستور مقام قضایی از شش قطعه زمین ملی و دولتی واقع در شهر سوزا و روستاهای سلخ و توران جزیره قشم مجموعأ به مساحت ۹ هزار و ۵۴۰ مترمربع رفع تصرف شد.

علی صالحی ارزش اراضی رفع تصرف شده را جمعاً ۲۶ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مستحدثات غیر مجاز که توسط متخلفان در این زمین ها ساخته شده بود نیز تخریب شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: پرونده‌هایی که در ارتباط با تخلفات و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و دولتی در مراجع قضایی استان هرمزگان تشکیل و مطرح گردیده با جدیت و سرعت رسیدگی می شود و این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان با تأکید بر مقابله قاطع و بدون اغماض با متصرفان اراضی ملی و دولتی یادآور شد: متخلفان در این حوزه، برابر قانون و مقررات تحت تعقیب قرار می‌گیرند و با قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می‌ماند.

علی صالحی خاطر نشان کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی مردمی امکان برخورد سریع و به موقع با متصرفان غیر قانونی را فراهم می‌ سازد و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات در این خصوص است.

برچسب ها :