×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تربیت نیروی انسانی قوی و توانمند به لحاظ علمی و مهارتی، باید اولویت دانشگاه‌های استان هرمزگان از جمله دانشگاه آزاد اسلامی باشد

به گزارش تجارت جنوب انلاین، فریدون همتی در هجدهمین نشست هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت و با اشاره به ظرفيت های استان هرمزگان، عنوان کرد: با طرح‌هایی که به ویژه در شرق و غرب استان هرمزگان، در حال اجراست، آینده توسعه صنایع بزرگ کشور همچون فولاد، آلومینیوم و پتروشیمی در هرمزگان رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع، دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، باید در زمینه تربیت نیروی انسانی ماهر و قوی به لحاظ علمی، برای اشتغال در این صنایع، اقدامات و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند، می‌تواند در هر مجموعه تحول بزرگی ایجاد کند، افزود: دانشگاه‌های استان هرمزگان باید با ارتقای سطح آموزش ها، دانشجویان خود را به شکلی آموزش دهند که فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های استان، بتوانند در آزمون های استخدامی، در میان نفرات برتر قرار گیرند.

همتی تصریح کرد: همچنین فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های استان هرمزگان باید از قدرت علمی برخوردار بوده و توانایی کارآفرینی و ایجاد اشتغال داشته باشند.

وی گفت: در مجموع باید تربیت نیروی انسانی قوی و توانمند به لحاظ علمی و مهارتی، در اولویت دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.

استاندار هرمزگان همچنین از تلاش های اعضاى هيأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در راستای کمک به پیشرفت علمی و دانشگاهی استان، تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها :