×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۴ پروژه عمرانی در بستک افتتاح شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،چهار پروژه ورزشی با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم غرب استان، فرماندار بستک و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بستک  به بهره برداری رسید.

همتی استاندار هرمزگان در آیین افتتاح این پروژه با بیان اینکه تلاش و کار شبانه روزی باید سرلوحه مدیران اجرایی باشد، گفت: پیگیری برای اتمام پروژه ها باید به صورت مداوم صورت بگیرد و نباید محدود به مناسبت های خاص شود.

استاندار هرمزگان همچنین دستورات لازم را در خصوص بررسی نحوه تخصیص اعتبار به منظور تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره روستای دهنگ صادر کرد.

زمین چمن فوتبال روستای دهنگ، زمین چمن روستای چاهبنارد، خانه ورزش روستای بار و خانه ورزش روستای دهنو خواجه چهار پروژه ای هستند که امروز مورد افتتاح قرار گرفتند.

عملیات اجرایی این چهار پروژه در سال ۹۹ آغاز شده و بیش از ۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و معادل ۱۰ میلیارد ریال از محل مشارکت خیران برای ساخت این پروژه ها هزینه شده است.

با بهره برداری از این پروژه ها نزدیک به چهارهزار نفر از جمعیت روستاهای بستک از مزایای احداث این اماکن ورزشی بهره مند می شوند

 

بهره برداری از یک واحد مرغداری گوشتی ۵۰هزار قطعه ای در بستک آغاز شد

با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان، نماینده مردم غرب استان، فرماندار بستک و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی،بهره برداری از یک واحد مرغداری ۵۰ هزار قطعه ای در بستک آغاز شد.

این واحد با اعتبار ۷۶میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه اندازی شده و با بهره برداری از آن برای شش نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

دکتر همتی استاندار هرمزگان در حاشیه آیین افتتاح این واحد، دستورات لازم را برای رفع موانع و راه اندازی دو واحد مرغداری ۲۵هزار قطعه ای  جدید توسط سرمایه گذار این پروژه صادر کرد.

هم اکنون بیش از ۲۶۰ واحد مرغداری فعال در استان وجود دارد و پیگیری لازم به منظور فعال سازی ۱۰واحد مرغداری توسط کارگروه رفع موانع تولید استان در حال انجام است.

عملیات اجرایی این پروژه سال ۹۸ آغاز شده بود .

 

سه پروژه عمرانی شهری در بستک افتتاح شد

با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم غرب استان، فرماندار بستک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، سه پروژه عمران شهری بستک با اعتبار ۶۷میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فاز نخست پیاده راه سلامت، آسفالت کوچه ها و معابر به مساحت ۳۲هزارمترمربع و المان میدان شورا، سه پروژه ای بودند که امروز با حضور دکتر همتی و دکتر جباری نماینده مردم غرب هرمزگان افتتاح شد.

دکتر همتی در حاشیه افتتاح این پروژه ها که به صورت متمرکز و در محل پروژه پیاده راه سلامت برگزار شد، از مشارکت خوب مردم در امور عام المنفعه و همچنین اقدامات فرماندار و شهردار شهر بستک قدردانی کرد.

پیاده راه سلامت با مشارکت شهرداری بستک و خیران احداث شده است

 

استاندار هرمزگان از بام بستک بازدید کرد

این پروژه به عنوان یک مجموعه گردشگری در حال احداث است که قرار است در این محل یک کاروانسرا با معماری سنتی و سایر رفاهیات در این منطقه احداث شود..

 

زیارت قبور مطهر شهدای گمنام جناح بستک
استاندار هرمزگان و نماینده مردم غرب استان در ادامه بازدید و افتتاح پروژه های شهرستان بستک عصر امروز پنجشنبه در بدو ورود به شهر جناح با غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدای گمنام به مقام شهدای این شهر ادای احترام کردند.

در این مراسم معنوی ضمن غبار روبی، عطرافشانی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را نیز گرامی داشتند

.

بازدید استاندار هرمزگان و نماینده مردم شریف غرب استان از جاده در دست احداث خورجناح_چارک

این جاده به طول نزدیک به ۲۰ کیلومتر در دست احداث است که تنها پنج کیلومتر آن باقی مانده که به اعتباری حدود ۷۰میلیارد تومان نیاز دارد و از تعهدات شرکت ملی گاز ایران است.

با احداث و تکمیل این محور،  مسیر دسترسی بستک به دریا کاهش پیدا می کند و این شهرستان به کریدور شرق به غرب جنوب کشور متصل می شود.

به پیشنهاد مهندس جباری نماینده غرب مقرر شد، جهت تامین اعتبارات تکمیل مابقی این پروژه جلسه ای اختصاصی طی هفته آینده با حضور اعضای کمیسیون عمران و وزیر نفت برگزار شود.

 

پنج پروژه عمرانی در شهر جناح بستک افتتاح شد

با حضور استاندار هرمزگان نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی و  فرماندار بستک، پنج پروژه عمرانی در جناح بستک با اعتبار نزدیک به ۶۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ایجاد و توسعه معابر، بوستان برکه، جداره سازی مسیل ها، کف سازی با بتن، و بهسازی و مرمت بافت تاریخی جناح پنج پروژه شهرداری جناح بود که با حضور دکتر همتی به بهره برداری رسید

.

از نخست شهرک اداری بخش جناح افتتاح شد

این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار احداث خواهد شد و عملیات تسطیح ، جدول گذاری ، خاکریزی و تامین روشنایی این پروژه با تامین اعتبار از سوی منصور عباسی خیر جناحی انجام شده است.

احداث پارک و فضای تفریحی نیز در درون این مجتمع و در فازهای بعدی پیش بینی شده است

استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم دستور داد نمایندگی ادارات باید در سریعترین زمان ممکن در این محل استقرار پیدا کند

 

دستور استاندار به منظور تسریع در جابجایی شبکه برق معابر شهر هنگویه بستک

شامگاه امروز پنجشنبه اعضای شورای اسلامی شهر هنگویه بستک با استاندار هرمزگان دیدار کردند

استاندار هرمزگان در این دیدار در پاسخ به مطالبه اعضای شورای اسلامی شهر هنگویه و در تماس با مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان، دستور داد به منظور توسعه معابر شهری در این منطقه، عملیات جابجایی شبکه برق با قید فوریت انجام شود

برچسب ها :