×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آزادی ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب انلاین، علی صالحی همزمان با برگزاری آیین اختتامیه یازدهمین کنگره امام سجاد (ع) با اشاره به برکات معنوی این همایش بین‌المللی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان افتخار دارد که خدمتگزار رویدادی باشد که مزین به نام مبارک چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت است و بر این اساس تلاش می کنیم به منظور تعمیم معارف اهل بیت (علیهم السلام) با هماهنگی مرکز رسانه قوه قضاییه، نقشی مؤثر در اجرای شایسته این کنگره داشته باشیم.

وی همچنین اظهار داشت: خوشبختانه برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد «علیه السلام» به عنوان رویدادی مهم و درخور تحسین طی سالیان متمادی، موجب اعتلای جایگاه فرهنگی و رشد معنوی استان هرمزگان شده است.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه و حمایت از زندانیان نیازمند استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان کرد: کمک به آزادی زندانیان نیازمند و افرادی که بدون قصد و غرض مرتکب جرمی غیر عمد شده اند، اقدامی خداپسندانه و در تأسی از سیره ائمه معصومین (علیهم السلام) است و باید از تمامی ظرفیت های نهادهای حمایتی و خیران برای رهایی این افراد از زندان استفاده کرد.

وی در ادامه افزود: آزادی این زندانیان در بازسازی اجتماعی و استحکام روابط خانوادگی آنان بسیار تأثیر گذار است و روند اصلاح و تربیت آنها را نیز تسریع می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: خوشبختانه مردم مؤمن و متدین استان هرمزگان همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و دیه پیش قدم بوده اند و هر ساله و در مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی تعداد زیادی از این زندانیان و بازگشت آنها به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم می‌سازند.

برچسب ها :