×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازگشت رونق به پارک ساحلی سورو با تقویت زیرساخت های ورزش های ساحلی

به گزارش تجارت جنوب انلاین، یعقوب دبیری نژاد با تاکید بر اینکه امکان توسعه ورزش های ساحلی با کمترین هزینه در بندرعباس، موهبت الهی برای این شهر محسوب می شود گفت: در گذشته اقدامات خوبی در خصوص رشد تفریح گاه ها و ورزش های ساحلی انجام شده اما معضل اساسی و اصلی شهرداری بندرعباس رها نمودن این پروژه ها و درنتیجه متروک ماندن، اماکنی است که با ده ها میلیارد تومان بودجه شهروندان ساخته شده است.

دبیری نژاد با اشاره به اینکه دلسوزترین افراد برای نگهداری و توسعه این اماکن، مردم همان محلات هستند، خواستار واگذاری اماکن و ورزشی و تفریحی هر محله به معتمدین و فعالین فرهنگی اجتماعی هر محله شد.
در ادامه این بازدید مهدی نوبانی شهردار منتخب بندرعباس گفت: اجرای پروژه‌ها، ایجاد تاسیسات و امکانات متعدد در بخش‌های مختلف شهر با صرف اعتبارات قابل توجهی همراه است که مدیریت و نگهداری صحیح از این بخش‌ ضروری بوده و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهردار منتخب بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه نگهداری از امکانات بوستان‌ها و پروژه‌های تفریحی و گردشگری امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: در نظرداریم با بررسی‌های کارشناسی، نسبت به تعیین تکلیف بخش‌های غیرفعال و راکد مجموعه گردشگری و تفریحی سورو اقدام کنیم.

نوبانی همچنین تاکید کرد: مدیریت صحیح در مجموعه زمین‌های والیبال و فوتبال ساحلی سورو نیز یکی دیگر از مواردی است که مورد تاکید و رسیدگی قرار خواهد گرفت، چرا که باید نسبت به جلوگیری از هدررفت هزینه‌های انجام شده رفتار بهتری داشته باشیم.

قابل ذکر است در پایان این بازدید خیرین محله سورو خرید کولر و تجهیز نمازخانه پارک را جهت استفاده شهروندان و ورزشکاران مجموعه تفریحی ورزشی سورو بر عهده گرفتند.

برچسب ها :