×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حقوق نجومی مدیران نفت ستاره خلیج فارس بر روی سایت قرار گیرد/ تغییر رویکرد نفت ستاره به نفع مردم باشد نه آرام سازی فضای رسانه ای

حاج احمد مرادی در گفتگوی اختصاصی با تجارت جنوب انلاین،ضمن بیان اینکه سکوتم در این مدت به دلایل بررسی و پیگیری موارد دیگری از تخلفات بوده است تصریح کرد: هیچ دیداری با مدیرعامل نفت ستاره نداشته ام و راهکارهای قانونی خود را از این طریق پیگیرم. وی افزود: هرکس تخلف کند و در مسیر فساد باشد با آن برخورد می کنم.

از دولت رییسی انتظار دارم در خصوص عملکرد نفت ستاره شفاف سازی کند

مرادی تاکید کرد: از دولت رییسی انتظار دارم در خصوص موارد مطرح شده شفاف سازی کند و مدیران ارشد این شرکت حقوق دریافتی ۶ ماهه اخیر خود را برای شفاف سازی بر روی سایت قرار دهند.

پیش از این پس از صحبت‌های آتشین «احمد مرادی» نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر شائبات و تخلفات صورت گرفته در شرکت نفت ستاره خلیج فارس و عملکرد مدیران این شرکت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، شاهد تغییر رویکردی هستیم که واگشایی آن بسیار حائز اهمیت است.

شرکتی که در طول سال در بهترین حالت دو الی سه نوبت سفارش گزارش‌ ویژه به رسانه‌های استانی آن هم با مبالغ بسیار ناچیزی به‌صورت گلچین شده می‌داد، امروز آغوش خود را بر رسانه‌ها گشوده و با فرار از برگزاری نشست‌های مطبوعاتی و مصاحبه با خبرنگاران آزاد، به‌صورت ساندویچی خبرهایی را آماده می‌کند و با سوءاستفاده از وضعیت نامناسب اقتصادی رسانه‌ها، قسمتی از جامعه‌ی مطبوعاتی هرمزگان را مجبور به انتشار اخبار خود کرده است تا همه‌چیز را گل‌وبلبل نشان دهد؛ غافل از این‌که بسیاری از همین رسانه‌ها که پول‌ها را دریافت می‌کنند پس از دریافت هزینه و تحویل فاکتورها، در برابر صدای مردم خاموش نخواهند ماند و واقعیات را بیان خواهند کرد.

ارائه‌ی سفارش چاپ و انتشار گزارش ویژه‌ی مطبوعاتی در دو هفته‌ی اخیر نشان از توجه ویژه به رسانه‌های استان نیست بلکه باید آن را دهن‌کجی مجدد به اهالی مطبوعات هرمزگان قلمداد کرد، افرادی که در مراسم افتتاحیه‌ی فاز سوم کمترین توجه به رسانه‌های استانی داشتند و با بی‌احترامی ، اجازه‌ی پرسش به خبرنگاران هرمزگانی ندادند، امروز به دست و پای همین رسانه‌ها افتاده‌اند و التماس توجه دارند.

البته کار در همین سطح باقی نمانده است و آنگونه که شنیده می شود مدیران این شرکت با سوءاستفاده از برخی چهره‌های مشخص فضای مجازی و استفاده از چندین خط تلفن همراه سعی دارند تا به‌صورت غیرواقعی از عملکرد خود در برابر حجم شدید انتقادات دفاع کنند.

پذیرایی از نمایندگان بنیاد شهید پس از ماه‌ها درخواست جلسه مشترک، مشارکت بی‌چون‌وچرا در برخی رویدادهای فرهنگی، پیش‌قدم شدن برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، بازدیدهای متوالی از روند بیمارستانی که سال‌ها از آغاز ساخت آن گذشته، تغییر رویه در مباحث فرهنگی و مذهبی و دیدارهای مکرر با ائمه‌ی جمعه و روحانیون با سفارش افراد خاص نشان از این دارد که این افراد خود را در خطر دیده‌اند و اقدامات امروزشان را نباید به‌مثابه‌ی رویکرد واقعی‌شان تلقی کرد.

امید است نفت ستاره رویکرد جدیدی به نفع مردم هرمزگان رقم بزند و با شفاف سازی پاسخگوی رسانه ها و مردم باشد و تاثیر حضور این ابرصنعت برای مردم ملموس شود.

برچسب ها :