×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دانش آموزان امروز، آینده کشور را رقم می‌زنند و معلمان در تربیت و آموزش این آینده سازان، نقش بسیار مهمی برعهده دارند

به گزارش تجارت جنوب انلاین، فریدون همتی در آیین آغاز سال تحصیلی 1400 – 1401، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دانش آموز و معلم، عنوان کرد: آغاز ماه مهر برای ما یادآور خاطرات خوب آغاز مدرسه و دانشگاه است و بخشی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه امیدواریم دانش آموزان و معلمان، سال تحصیلی سرشار از موفقیت داشته باشند، ادامه داد: دانش آموزان امروز، آینده کشور را رقم می‌زنند و معلمان در تربیت و آموزش این آینده سازان کشور، نقش بسیار مهمی برعهده دارند و باید انسان هایی مسئولیت پذیر، منظم، انقلابی و ولایتمدار برای آینده ایران اسلامی تربیت کنند.

استاندار هرمزگان افزود: در سال تحصیلی جدید با توجه به سیاست گذاری و برنامه‌ریزی صورت گرفته، در کنار آموزش، رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس مورد تاکید است.

همتی تصریح کرد: با وجود روند بسیار خوب واکسیناسیون همه اقشار مردم از جمله معلمان و دانش آموزان، اما باید مراقبت بسیاری صورت گیرد و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا شرایط رو به بهبودی را حفظ کنیم و آموزش ها را به صورت حضوری و مجازی داشته باشیم.

وی با اشاره به آمادگی لازم برای برگزاری کلاس های درس در استان هرمزگان، گفت: توجه ویژه و جدی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تشکیل کلاس های درس در اولویت قرار دارد و بسیار مهم است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در ابتدا، کلاس های درس با جمعیت کم به صورت حضوری خواهند بود و به تدریج با تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان، روند آموزش حضوری افزایش خواهد یافت.

برچسب ها :