×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدای شیلات هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب انلاین، عبدالرسول دریایی در حاشیه این مراسم ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالگرد این ایام و تبریک و تهنیت این ایام غرور آفرین به خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان ، رزمندگان و مردم سرافراز کشور به ویژه جامعه شیلاتی گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس، روایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت ها و دست آورد های امروز استان و کشور مرهون خون شهدا و مجاهدت های رزمندگان اسلام است گفت: شکوه مقاومت و حماسه دلیرانه ملت بزرگ ایران در ۸ سال دفاع مقدس، تجلی درخشان‌ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است.

دریایی افزود :به دلیل رعایت محدودیت های کرونایی،ظهر امروز تنها جمعی از رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدای شیلات هرمزگان به نمایندگی از همه عزیزان تجلیل شدند و تجلیل از سایر این عزیزان در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل شیلات هرمزگان در حاشیه این مراسم هفته دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار ، شهادت و نهادینه کردن گفتمان جهاد و مقاومت در سطح جامعه دانست و ادامه داد :این فرهنگ همواره در دستور کار شیلات هرمزگان قرار دارد و بر لزوم تکریم و تعظیم ایثارگران ،جانبازان ، شهدا و خانوده های ایشان در دوران جنگ تحمیلی تاکید کرد.

گفتنی است ؛ ۶ شهید، 36 ایثارگر و جانباز از کارکنان اداره کل شیلات هرمزگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس مشارکت داشته اند.

برچسب ها :