×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهندس مهدی دوستی از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی، ۴۱ ساله و از مدیران مطرح مدیر عملیاتی صنعت نفت کشور در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و پروژه‌های نفت و گاز، پایانه صادراتی ماهشهر و پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بیست و دومین استاندار هرمزگان انتخاب شد.

تاکنون بیست و یک استاندار در هرمزگان فعالیت کرده اند که از چهره های شاخص کشوری تا استانی را شامل می شد افرادی که بعد ها سر از دفتر ریاست جمهوری، وزارتخانه ها، مدیرعامل سازمان های کشوری و حتی مجلس هم سردرآوردند.

حال در جلسه هیئت وزیران “مهدی دوستی” توانست با رأی موافق به عنوان بیست و دومین استاندار هرمزگان پس از پیروزی انقلاب اسلامی لقب بگیرد.

دوستی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

معاونت فنی و مهندسی و عضو هیئت رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انرژی و مجری حدود ۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان های خوزستان و هرمزگان، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی بشمار می رود.

مهدی دوستی در ۳۲ سالگی مدیر پالایشگاه ستاره خلیج‌ فارس شد. وی کار خود را در صنعت نفت ایران به عنوان کارشناس سکو و مسئول شمع‌کوبی در قرارگاه خاتم الانبیا آغاز کرد. هوش بالای مدیریتی و افکار تحول‌خواهانه‌اش خیلی زود وی را از سمت کارشناس به سمت مدیر ارتقاء بخشید.

مجری پروژه پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس و معاون فنی هلدینگ نفت و گاز قرارگاه خاتم الانبیاء از مهمترین سمت های مهدی دوستی بوده است. دوستی سابقه همکاری نزدیک با “سعید محمد” فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در پروژه های سازندگی به ویژه نفتی را نیز دارد.

مهدی دوستی همچنین  بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی «سعید محمد» منصوب شده بود و پس از عدم حضور محمد در کارزار انتخاباتی، مسئولیت سخنگوی ستادهای مردمی حامی  ابراهیمی رئیسی را برعهده گرف

برچسب ها :