×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی هرمزگان خبرداد :

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،سرهنگ رضا سبزواری رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان مدافع امنیت و هفته نیروی انتظامی گفت : هفته مقدس نیروی انتظامی را خدمت مردم عزیز ، همکاران سخت کوش در نیروی انتظامی ، خانواده معظم شهدا و جانبازان این مجموعه تبریک عرض می نمایم .
سرهنگ سبزواری با اشاره به ضرورت استقرار امنیت در جامعه افزود : پلیس باید جامعه محور باشد درکنار مردم و برای خدمت به مردم تلاش کند. در حقیقت به گونه ای باید عمل شود که مردم احساس فاصله با نیروی انتظامی نکنند. اغراق نیست اگر بگوییم امنیت جامعه مرهون همراهی مردم و جانفشانی فرزندان ایران اسلامی در نیروی انتظامی و نهادهای نظامی و امنیتی است .
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی هرمزگان گفت : نیروی انتظامی تقویت ارتباط با مردم را در اولویت قرار داده است و رمز موفقت نیز مردمی بودن این نیروست .
سرهنگ سبزواری با اشاره به ضرورت تقویت تعامل با مردم و خدمت رسانی توام با تکریم ارباب رجوع تصریح کرد : به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، پلیس مهاجرت و گذرنامه و اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با هدف تسهیل امور مردم از 17مهرماه تا 27مهرماه ساعات کار را افزایش داده و از 7صبح تا 17به مدت ده ساعت در روز خدمات مربوطه را ارائه می نمایند . لذا شهروندان می توانند جهت انجام امور همه روزه  در ساعات یادشده به ادارات مربوطه مراجعه کنند .

برچسب ها :