×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیران شهرداری با لابی گری به دنبال ابقا نباشند/ لزوم تأسیس دانشگاه های مرتبط با صنایع در هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ظهر امروز فاطمه جراره رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به مصوبات پیشین شورا در خصوص تیم های ورزشی شهرداری بندرعباس، اظهار داشت: با توجه به درخواست تیم ها و جلسات هیأت های آنان و همچنین کمیسیون فرهنگی شورا مصوبه ای تحت عنوان حمایت صنایع پشتبال از تیم ها مصوبه ای از شورا به شهرداری ابلاغ گردید.

وی افزود: با توجه به ابلاغی مربوط به سال 93 مبنی بر عدم تیم داری حرفه ای، از سوی شهرداری با مصوبه مذکور موافقت نشد.

در ادامه اسمائیل رئیسی حسن لنگی عضو شورای ششم شهر بندرعباس اشاره ای به ظرفیت ها و پتانسیل های شهر بندرعباس داشت و اذعان کرد: رفع مشکلات و توسعه شهری شهر بندرعباس جز با نگاه ملی ممکن نیست.

وی افزود: امید است استاندار جدید هرمزگان شهرداری بندرعباس را مورد حمایت ویژه ای قرار دهد.

عضو شورای شهر بندرعباس در بخش پایانی صحبت های خود خواستار در اختیار قرار دادن اسکله ساحل نخل ناخدا به شهرداری شد تا بتوان از ظرفیت آن بهره کافی را برده و از هدر رفت هزینه ها جلوگیری شود.

عیسی عباسی دیگر عضو شورای ششم شهر بندرعباس، عنوان داشت: نباید برای خودنمایی و شهرت طلبی عمل کنیم.

وی افزود: عقب ماندگی بندرعباس، برنامه ای منسجم را می‌طلبد و در کنار آن نیروهای توانمند و عملگرا نیز بایستی بکار گرفته شوند.

عباسی اشاره ای به صحبت های خود در جلسه قبلی شورا مبنی بر وضعیت نابسامان حمل و نقل شهری داشت و تصریح کرد: رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس هیچگونه واکنشی نسبت به عرایض من نداشته است.

عضو شورای شهر بندرعباس در تذکری عنوان داشت: مدیران شهرداری که درست خدمت نکرده و به فکر سواستفاده خود از منابع و منافع مردم بوده اند، با لابی گری سیاسی به دنبال ابقا نباشند.

احمد کناری نژاد نیز در ادامه جلسه شورای شهر بندرعباس با اشاره به ضعف ها و آسیب های شهر بندرعباس، ایراد داشت: شایسته است در استان هرمزگان دانشگاه هایی مرتبط با صنایع و ظرفیت های آن تاسیس شود.

انتهای پیام/ص