×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
کشف یک تن و 529کیلو موادافیونی در هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار “غلامرضا جعفری” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستاي برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر، جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی پارسیان از فعاليت یک باند قاچاق موادمخدر مطلع و با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي، موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل و اقدامات اطلاعاتی سرانجام اعضای این باند را که قصد جا به جایی محموله مواد مخدر داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان پارسیان، با هدايت عملياتي و پشتيباني پلیس مبارزه با مواد مخدر استان محل دقیق بار انداز مواد مخدر را شناسایی و ضمن هماهنگی بامقام قضائی با تشکیل چندتیم به محل مورد نظر در یکی از روستاهای این شهرستان اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اذعان کرد: مأموران تریلی مورد نظر را که در حال انتقال مواد مخدر به شهرستان فارس بودن شناسایی و بلافاصله فرمان ايست صادر کردند.

سردار جعفری با بیان اینکه مأموران تریلی مورد نظر را متوقف و یک متهم را در این راستا دستگیر کردند، اظهار داشت: در اين عمليات، با بازرسی از تریلی یک تن و 529 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.