×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

استاندار بدون واهمه گزینه‌های خود را منتصب کند/توصیه‌مان انتخاب نیروهای بومی باعرضه است

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیان اینکه به استاندار بارها اعلام کردم که بدون واهمه گزینه‌های خود را منتصب کند، اضافه کرد: نمایندگان از استاندار تنها خواسته‌اند از نیروهای بومی بهره بگیرد اما بومی و ماندگار باعرضه و توانمند تا مردم از خدمات بهتری استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، احمد مرادی عصر امروز در آئین معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان، افزود: به‌واقع در این حوزه باید تلاش بیشتری کرد تا بتوانیم سهم خود از گردشگری را در درآمدهای ملی افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه اگر تلاش بیشتری می‌شد و نگاه‌ها و باور خود را به سمت کسب منافع از گردشگری سوق می‌دادیم، امروز وضعیت بهتری در این بخش داشتیم، اظهار کرد: هرمزگان شرایط مشخصی دارد و استانی مقصد گردشگری است و باید از این ظرفیت بهره مناسبی برد و به همین لحاظ باید برنامه‌های مدیرکل جدید و پیگیری‌های بخش خصوصی می‌تواند امیدواری را در استان هرمزگان ایجاد کند.

مرادی ادامه داد: صنایع‌دستی هرمزگان ظرفیت بالایی دارد که توجه کمی به این بخش شده و باید مسئولان کشوری حوزه میراث فرهنگی هرمزگان را بیشتر از پیش دریابد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه حدود 25 هزار میلیارد تومان از هرمزگان وارد خزانه می‌شود و سهم بزرگی را هرمزگان ایفا می‌کند، اضافه کرد: انتظار از برومند به‌طور حتم بیشتر است چون پله‌هایی را طی کرده تا اینجا رسیده گرچه ظرفیتش بیشتر از این سمت‌هاست اما وی می‌تواند عقب‌ماندگی هرمزگان در این حوزه را برطرف کند.

وی با بیان اینکه برخی افراد در فضای مجازی به انتصابات واکنش و از نمایندگان مجلس انتظاراتی دارند، خاطرنشان کرد: کار انتصابات محول شده به استاندار هرمزگان و تیمی که می‌خواهد کار کند باید با استاندار هماهنگ باشد.

مرادی ادامه داد: نمایندگان فقط در جایگاه مشورت به استاندار کمک می‌کنند و شأن و جایگاه نماینده هم سفارش یک مدیر در انتصاب نیست .

این نماینده مجلس با بیان اینکه به استاندار بارها اعلام کردم که بدون واهمه گزینه‌های خود را منتصب کند، اضافه کرد: نمایندگان از استاندار تنها خواسته‌اند از نیروهای بومی بهره بگیرد اما بومی و ماندگار باعرضه و توانمند تا مردم از خدمات بهتری استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های نیروی انسانی هرمزگان در استان‌های دیگر کمتر استفاده‌شده است، تصریح کرد: به‌طور حتم ظرفیتی که در نیروهای بومی هرمزگان است می‌تواند در تمامی کشورها بهره گرفته شود.

مرادی در پایان برومند را گزینه تمامی نخبگان و موردحمایت استاندار دانست و عنوان کرد: امیدوارم برومند بتواند به همراه تیم خود هماهنگ و در این مسیر با برنامه پیش رود.

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo