×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت ایام ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، استاندار هرمزگان با صدور پیامی، فرارسیدن ایام خجسته سالروز ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی “صلی الله علیه و آله و سلم” و هفته وحدت را به مردم شریف استان هرمزگان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛ اتحاد امت اسلامی حول محور دین مبین اسلام، ایمان و اعتقاد به خداوند متعال، آموزه‌های نورانی قرآن کریم و حضرت محمد رسول‌الله “صلی الله علیه و آله و سلم” همواره از اصول بسیار مهم و مورد تاکید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان منادی و پرچمدار وحدت امت اسلامی در راستای سربلندی هرچه بیشتر مسلمانان سراسر عالم است.

استان هرمزگان نیز الگویی در زمینه وحدت اسلامی با همزیستی مسالمت آمیز اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت در کنار یکدیگر و برخورداری از علمای آگاه در این زمینه محسوب می‌شود.

اینجانب فرارسیدن ایام خجسته سالروز ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی “صلی الله علیه و آله و سلم” که به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است را به تمامی مسلمانان به ویژه ملت مسلمان ایران اسلامی و اقشار مختلف مردم شريف استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای همگان در راستای تقویت وحدت امت اسلامی، آرزوی توفیق دارم.