×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشکیل کارگروه رفع مشکلات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تامین اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی دوستی در دیدار با جمعی از جانبازان استان هرمزگان، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی “صلی الله علیه و آله و سلم” و حضرت امام جعفر صادق “علیه السلام”، از ایثار، رشادت، جانفشانی و فداکاری های شهدا، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم آنان در راه دفاع از ایران اسلامی، آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران، تجلیل و قدردانی و از آنان به عنوان گنج و ثروت معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به خدمات رسانی و رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان، آزادگان و همه رزمندگان دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: خانواده‌های بزرگوار شهدا، جانبازان و ایثارگران با الگوگیری از سیره و روش بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب کبری “سلام الله علیها” صبر فراوانی دارند که جای قدردانی دارد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: تشکیل کارگروه رفع مشکلات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های بزرگوار شهدا در استان هرمزگان، ضروری است و در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

دوستی تصریح کرد: جلسات این کارگروه باید به صورت ماهیانه از آبان‌ماه برگزار و رفع مشکلات این بزرگواران به صورت مستمر از طریق این کارگروه پیگیری و انجام شود.

وی، توجه به تامین اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران را بسیار مهم و اولویت کاری خود دانست و بر لزوم تکریم و حمایت از خانواده‌های بزرگوار شهدا، جانبازان و ایثارگران، تاکید کرد و همچنین خواستار تامین امکانات رفاهی مناسب برای خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، از سوی دستگاه‌های مسئول شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: روزهای سه‌شنبه در دیدار حضوری و چهره به چهره آماده گفت‌وگو و شنیدن دغدغه های مردم هستیم و از طریق پیام و تلفن نیز پاسخگوی مردم خواهیم بود.

در این دیدار، مسائل و مشکلات جانبازان بزرگوار و خانواده‌های آنان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

طبق اعلام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در هرمزگان 3000 جانباز بزرگوار و 434 آزاده سرافراز تحت پوشش این نهاد قرار دارند.