×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صنایع غرب بندرعباس باید برای تکمیل بلوار ساحلی شرقی وارد میدان شوند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، شهردار بندرعباس و مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از بلوار ساحلی شرق بندرعباس بازدید کرد.

استاندار هرمزگان در این بازدید بر بهره گیری از ظرفیت صنایع غرب بندرعباس برای تکمیل بلوار ساحلی شرقی تاکید کرد و گفت : این پروژه باید با بهره گیری از همه امکانات و حداکثر توان اجرایی ادامه پیدا کند.

دوستی همچنین از محل جانمایی احداث شهر جدید در شرق بندرعباس بازدید و بر پیگیری جدی این موضوع از سوی معاونت عمرانی استانداری هرمزگان تاکید کرد.

فاز اول و دوم بلوار اصلی ساحلی شرق بندرعباس به طول ۱۰کیلومتر در حال اجرا است.

در فاز اول پروژه ۱۰ عدد کالورت پیش بینی شده که از این تعداد شش عدد به طور کامل اجرا شده، ۲ کالورت در مرحله اجرای فنداسیون و دو عدد نیز در مرحله خاکبرداری است.

۱۱ کالورت در فاز دوم پروژه در حال انجام است که ۹ عدد در مرحله اجرای دال است.

همچنین جدول کشی ۸۰ درصد مسیر ۱۰ کیلومتری انجام و لاین بندی ها مشخص شده و در صورت تامین منابع مالی، فاز اول و دوم پروژه بلوار ساحلی شرقی تا پایان سال به اتمام می رسد.

لاین شرقی مسیر ۱۰ کیلومتری آنتنی (دانشگاه هرمزگان) که در دولاین و به طول ۱۰کیلومتر در حال اجراست، به طور کامل آسفالت شده و اجرای آسفالت لاین غربی نیز به طول هفت کیلومتر به اتمام رسیده و سه کیلومتر باقی مانده تا ۲ ماه آینده آسفالت و به بهر برداری می رسد.